Windows XP og død internet forbindelse

  • Hjælp !! jeg har downloadet nogle af de nye opdateringer fra windows update, og nu kan jeg ikke komme på nettet med den ene af mine computere. Er der ikke en eller to der kan hjælpe med at få liv i min forbindelse igen !!! THX ! :evil:

  • Det er sket før at maskiner er gået i "spunk" efter SP2.
    prøv evt. at genstarte i fejlsikret tilstand og fjern SP2 (i add/remove programs)
    det skal du selvfølgelig kun gøre hvis du har prøvet alt andet med SP 2 på.

  • Den henter ikke aut. en IP, og det er alt trafik over netkortet der åbenbart er dødt, for jeg kan heller ikke komme i kontakt med andre maskinerr på mit lokal net værk, men netkortet virker i andre maskiner. såå det må være en af de der HOTFIX der har lagt det ned, men hvilken en af dem eller hvordan retter man instillingerne tilbage i XP til før den hotfix der laver kuk i det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RedLeader
    Den henter ikke aut. en IP, og det er alt trafik over netkortet der åbenbart er dødt, for jeg kan heller ikke komme i kontakt med andre maskinerr på mit lokal net værk, men netkortet virker i andre maskiner. såå det må være en af de der HOTFIX der har lagt det ned, men hvilken en af dem eller hvordan retter man instillingerne tilbage i XP til før den hotfix der laver kuk i det.


    tror ikke du kan kalde SP2 for et hotfix ;)
    du mener vel det at lave en systemgendannelse.
    Det fjerner du ikke SP2 ved.
    (systemgendannelse = Start ->programmer ->tilbehør -> systemværktøjer -> systemgendannelse)

  • Jamen jeg har ikke installeret SP2, sååå det kan ikke være den, men der ligger 24 hotfixes, sååå det må være en af dem, men hvilken af dem, fordi hvis jeg fjerner en af dem så er der noget der ikke virker, så jeg leder efter den der retter op på XP og internet forbindelsen.