Firefox 1.0 udgivet

  • Har hentet den.. Det eneste jeg lige kan se nyt er den der "Go" knap! Men den laver da ikke ulovlige handlinger mere! (7,9,13)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Men den laver da ikke ulovlige handlinger mere! (7,9,13)


    Det var da godt. Vi ville vel heller ikke kunne diskutere dem her uden at få tråden låst.


    Jeg kan nu i øvrigt ikke huske, hvornår jeg sidst har haft FF til at bryde ned.

  • I PR gik den ned hver gang jeg søgte vha. den indbyggede google searcher.


    Har ikke lige prøvet endnu :) Tør ikke!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S
    Hvad gør FF bedre end internet Xplorer ?


    Nu igen? :)


    http://www.flexbeta.net/main/articles.php?action=show&id=32


    Men lad mig understrege, at det kan diskuteres :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    I PR gik den ned hver gang jeg søgte vha. den indbyggede google searcher.


    Du mener Ctrl-K? (Dvs. feltet i øverste højre hjørne)


    Jeg har stadig PR (0.10.1) installeret på en maskine. Jeg har lige brugt Google-feltet uden problemer.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gnavpot


    Du mener Ctrl-K? (Dvs. feltet i øverste højre hjørne)


    Jeg har stadig PR (0.10.1) installeret på en maskine. Jeg har lige brugt Google-feltet uden problemer.


    Well, det virker også her.


    Ved ikke hvad der var med PR. Men en re-install var ihf. ikke til nogen nytte.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • venter lige et par dage og hører om i oplever ulykker...kan den med sin autoupdate finde den nu?


    hvordan emd en dansk oversættelsespakke til menuerne...nogen der har link

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Den ligger sig ikke over IE.


    TV2 Nyhederne havde bl.a. et indslag med det her til aften. Programmet har været anvendt i rigtig lang tid. Så ser ingen grund til at vente, eftersom der stortset ikke ligger noget nyt under kølerhjelmen end som altid. Det fungere fint.


    Det er kompatibelt med netbank.


    Det er en rigtig, rigtig lækker browser, der desuden er meget hurtigere end IE. Det sagde de netop også i Nyhederne.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Er der ikke en måde og lukke Firevox også gemme ens tab så de er der næste gang man åbne firevox?( :]


    Det mente jeg, der var. Jeg kan bare ikke lige finde det nu.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Edit:
    og når man trykker på et link at firevox så åbne en tab istedet for et nyt vindue?( :D


    Det er jo faktisk en af grundene til, at folk skifter til FF.


    Hold Ctrl nede, mens du klikker på et link. Eller klik med midterste musetast. Eller højreklik og vælg "Open Link in New Tab".


    Afhængigt af konfiguration vil den nye tab få fokus eller åbne i baggrunden. Det sidste er jeg ret vild med.


  • ½ af det der er jo ubrugeligt???


    Pop-up blocker???


    Den i SP2 er udmærket... Hvis man vil stoppe alle popups skal man sætte den til maximum ;) (Den er medium som default)


    Det med download manageren er lidt langt ude :P


    Når jeg DL'er en fil via min browser er det fordi jeg skal bruge den nu... Dvs jeg henter den ALTID ud i et...


    Måske gør andre ikke det... Men for mig er den overflødig...


    Der står firefox er hurtigere??? Det er den ikke... Den virker bare hurtigere...


    Og tilføjer man maxconnectionsperserver i regedit under internet indstillinger for IE så arbejder de begge på samme måde ;)


    Det med tabs??? Er 2 tabs ikke stort set det samme som 2 vinduer???


    Bortset fra man ikke kan bruge alt+tab til at springe lynhurtigt rundt i dem???


    Den eneste store fordel ved firefox jeg kan se er det med bugs... Dog ser jeg ikke det STORE problem i at der er et hul der gør at en person kan udnytte min PC... Har min routers firewall og hvis det endelig er formaterer jeg bare... (Har ikke netbank eller andet kritiske ting på min PC da det er alt for usikkert)


    Dog har IE den fordel at stort set alle hjemmesider understøtter IE 100% og det gør de ikke med firefox ;)


  • det med tabs. det er da meget bedre og nemmere at have alle tabs i samme i vindue. i stedet for at Taskbar bliver overfyldt..
    og jo jeg bruger FF da jeg mener den er bedre og dejlig nem :D


    den du referere til med ddet link det er nok en der er lavet før sp2.. jeg ved det ikke men jeg kunne kun forstille mig det :D

  • købkøb, FireFox ER hurtigere.


    Tabs åbner sig inde i FireFox istedet for nede på proceslinien og du bruger Ctrl + Tab istedet for Alt + Tab til at navigere rundt mellem dem.


    Grunden til at alle sider kan ses i IE og ikke i FF, er jo netop fordi webmasters ikke fatter at benytte w3c-standarderne. (f.eks. tweak.dk)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Er der ikke en måde og lukke Firevox også gemme ens tab så de er der næste gang man åbne firevox?( :]


    Edit:
    og når man trykker på et link at firevox så åbne en tab istedet for et nyt vindue?( :D


    Jo, med extensions. Kan ikke lige huske hvad den hedder.


  • Jeg har selv prøvet begge dele...


    IE loader hele eller næsten hele skærmen og viser det på 1 gang... FireFox smider det frem som den gradvist henter...


    Og som jeg sagde så kan man tilføje "Maxconnectionsperserver" i sin regedit og så er den hjemme ;)


    At webmasters ikke fatter det er jo bare endnu en grund til måske at bruge IE?


    Mit IE virker fint... FireFox virkede ikke fint... Den tilbød ting jeg ikke lægger mærke til... Men den understøttede ikke ting jeg lagde mærke til ;)

  • Hmm synes det er underligt at Mozilla Firefox 0.9.3 ikke kunne vise visse hjemmesider ordentligt, den viste det helt forkert :rolleyes: og nogle gange kunne man ikke bruge visse knapper på siden og der var en del underlige ting... håber jeg er ordnet nu.... blev tit nød til at bruge Iexplorer for at se en side korrekt!