• Hey
    Jeg har downloadet beta versionen af windows XP 64Bit. For mig og en kammerat kunne godt tænke os at prøve at se hvordan det fungere indtil videre.


    Først, hvilket program skal man bruge for at lave en Boot bar cd med .ISO på? Eller skal man bare brænde .ISO filen, med fx Alcohol 120% ?


    Mit næste spørgsmål er hvor kan man finde diverse drivers, fx chipset driver, lan driver, gfx driver. Sådan generelt programmer.


    Til sidst, når man skal lave en emulering af 32bit hvordan skal man så gøre? For når man fx skal kører nogle test programmer så skal man vel kører dem via et emulerings program. Eller hvad?


    På forhånd tak.
    Freddie

  • Quote

    Først, hvilket program skal man bruge for at lave en Boot bar cd med .ISO på? Eller skal man bare brænde .ISO filen, med fx Alcohol 120% ?


    Jo eller et andet brænder program som kan brænde ISO'er!


    Quote

    Mit næste spørgsmål er hvor kan man finde diverse drivers, fx chipset driver, lan driver, gfx driver. Sådan generelt programmer.


    Der er nogle producenter som allerede har lagt "64bit" drivere til download på deres respektive sider! Bl.a. Nvida, og ATI.


    Quote

    Til sidst, når man skal lave en emulering af 32bit hvordan skal man så gøre? For når man fx skal kører nogle test programmer så skal man vel kører dem via et emulerings program. Eller hvad?


    Med mindre pågældende program ikke findes til "64bit" platformen så "32bit" emuleres det "automatisk" når du installerer programmet. Der er dog en del test programmer til 64bit platformen allerede!

  • Hmmm det er jo ikke en Iso fil...
    Når man pakker den ud bliver det jo til det samme som der ligger på en alm xp cd. Skal man bare ligge de filer over på en cd eller hvordan?

  • Jo det er en imagefil selv om du kan pakke den ud. Mange pakkeprogrammer kan åbne ISO-filer. Hvad de ikke kan se er det bootspor der er med i imaget. hent ISO-burner af Alex Feinmann og brænd den med den eller brug Nero trial eller whatever der nu kan brænde den. Hvad hedder filtypen ?