bedste driver til 9800xt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    hvilken driver er pt den bedste til 9800xt
    den med færest problemer og som yder ok i spil


    det er et godt spørgsmål jeg selv vil vide noget om :D
    jeg bruger den nyeste inde fra Omega drivers :D hehe den funker fint.. men min comp køre skod.. så tør ikke sige om det er min gfx driver

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    hvilken driver er pt den bedste til 9800xt
    den med færest problemer og som yder ok i spil


    Som det kan ses i min "sig" så bruger jeg den sidste nye Omega-driver som kan hentes her:
    http://www.omegadrivers.net/
    Den synes jeg kører fint og uden nogen problemer overhovedet. Både hvad angår spil og diverse tunge programmer. De eneste begrænsninger jeg har, er pga. mit board, cpu og ram. Det er jo ikke det super hurtigste system - men fint nok til mig. ;) KA' ik' få presset mere ud af det. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    skal helst være ati´s egne drivere


    why??? hvorfor er det lige det er vigtigt?


    Edit: det er ikke noget jeg ved.. men det er noget jeg har hørt.. at omegadrivers er blevet kåret som de bedste ATI drivere.. right?? også selv ATI siger de er bedre?? eller tar jeg fejl?

  • Hvis det skal være ATI's, så må det være 4.8 el. 4.9.
    La' dog vær med at bruge det der Control-Center som følger med til 4.9 - det er ikke andet end gejl, som bruger en hel del ressourcer. Nøj's med at bruge det alm. Control Panel.
    Forstår ikke helt hvorfor det skal være ATI's egne - men dig om det. Men jeg får bedre performance med Omega-driverne.

  • Nu er det godt nok ikke et 9800XT jeg har, men tæt på ;) Bruger selv de nyeste Omega drivere, og har aldrig oplevet et problem med dem på nogle måder.


    Hvis det skal være ATI egne, vil jeg bare tage de nyeste og som Bentzin siger droppe det Control-Center eftersom jeg absolut intet godt kan se i det - Undrer mig dog ligesom de andre hvorfor du ikke vil bruge "tweaked" drivere ?(

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik-
    Nu er det godt nok ikke et 9800XT jeg har, men tæt på ;) Bruger self de nyeste Omega drivere, og har aldrig oplevet et problem med dem på nogle metoder.


    Hvis det skal være ATI egene, vil jeg bare tage de nyeste og som Bentzin siger droppe det Control-Center eftersom jeg absolut intet godt kan se i det - Undrer mig dog ligesom de andre hvorfor du ikke vil bruge "tweaked" drivere ?(


    Er man "tweaker" eller ej ;) Endda "tweak-mod" :))

  • har bare før haft en del problemer med omegas drivere.


    og da jeg ikke må oc kortet "det er lånt" er der ikke meget ved at tweake det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    har bare før haft en del problemer med omegas drivere.


    og da jeg ikke må oc kortet "det er lånt" er der ikke meget ved at tweake det.


    Okay - så forstår jeg. Så "nap" du 4.9 uden CC. Har prøvet dem og de kørte fint nok.

  • Bruger selv 4.10 Officel driver fra ati..
    Har ikke oplevet nogen forum for bugs, eller problemmer.. Har heller ej oplevet lav performance for den sags skyld! Tværtimod


    Men der var en gang jeg kørte Omega driveren, det var tilbage til den gang hvor 4.5 var ny, der kunne jeg se en mærkværdi bedre billedkvalitet i Desert Combat, uden bekostning af performance.


    Så mon ikke der generalt er en bitte smule bedre billed kvalitet på Omegas driver. Men de er der i mod fyldt med en masse third-party software, som radlink og hvad ved jeg :crazyeyes: