Cs:S igen igen

  • jeps, du kan få den i 3 udgaver ganske som på nettet, bronze, silver og gold, alle har hl2 og CS:S i ......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • altså hvis jeg nu forud bestiller den ved SHG. får jeg så CS:S og HL2 eller kun HL2... eller skal man vælge og betale mere... sorry hvis jeg er lidt tungnem men jeg er lige kommet tilbage fra ferie + jeg har fået løn så det kan næsten ikke gå for hurtigt...


    men hvis jeg nu bestiller HL2 fra shg til 349,- så får jeg kun HL2 og CS:S eller skal jeg ud og vælge pakker ??


    :O

  • jae, synes nu altså jeg skrev det på dansk øverst......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg har såden en kupon fra et Grafikkort jeg købte, hvad giver den? Både HL2 & CS:S ?


    Hvordan kan jeg bruge den, og kan jeg allerede bruge den? Jeg ved at HL2 ikke er kommet endnu, men har hørt at CS:S kan spilles nu, kan det passe? Og hvis ja, kan jeg så hente CS:S delen med min kupon fra et sted? Hvor?


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af søndergård
    Jeg har såden en kupon fra et Grafikkort jeg købte, hvad giver den? Både HL2 & CS:S ?


    Hvordan kan jeg bruge den, og kan jeg allerede bruge den? Jeg ved at HL2 ikke er kommet endnu, men har hørt at CS:S kan spilles nu, kan det passe? Og hvis ja, kan jeg så hente CS:S delen med min kupon fra et sted? Hvor?


    Med den får du bronze-pakken, hvor indholdet er HL2 og CS:S. Du kan registrere koden vha. Steam, ved at gå ind i "Browse Games" -> "Register a product I already own" og indtaste koden der. Hvis du gør det kan du spille CS:S og downloade HL2 når det udkommer, du kan altså ikke få selve HL2-spil æsken.


    Hvis du hellere vil have selve spillet og CS:S på CD skal du følge denne side: http://www.atihl2offer.com/

  • Undskyld Fragman men jeg fik ikke særlig meget ud af det du skrev og det med pakkerne lyder til kun at være hvis du bestiller over steam som var det jeg _IKKE_ gjorde....


    takker for jeres hjælp... lavede kun tråden fordi jeg ikke kunne finde hjælp i andre tråde....

  • Lige én ting til:


    Hvis jeg nu henter spillet over steam, kan jeg så brænde hl2 og cs:s ud eller skal man hente det fra steam "hver gang man formatere sin PC" ?


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af søndergård
    Lige én ting til:


    Hvis jeg nu henter spillet over steam, kan jeg så brænde hl2 og cs:s ud eller skal man hente det fra steam "hver gang man formatere sin PC" ?


    så vidt jeg har oplevet med steam. så kan du bare brænde din mappe ned.. din "bruger" mappe.. og så ligge den ind igen når du har formateret..


    men jeg plejer bare at gemme mappen på en anden disk, hvor jeg så formatere...