Mit nye desktop... Sådan da...


  • synes det ser super godt ud af et førstegangs forsøg at være. er også selv lige begyndt på det (inspireration fra din tråd)

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Det ser faktisk ret fedt ud!


    Jeg lavede engang også Samurize ting og sager, men efter jeg blev nød til at formatere pågrund af Samurize's evne til at gøre min computer ustabil - tja så droppede jeg det...


    Jeg prøver lige at attache en simpel config jeg engang lavede - ingen bg eller noget. Kan dog ikke rigtig huske hvordan den ser ud...


    EDIT: Jeg har lagt to andre simple configs i - jeg ved ikke hvordan de ser ud, men du kan da prøve at kigge på dem. Der er vist lidt der skal laves om. Blandt andet et navn eller noget i den dur...


  • Du kan ikke bruge det til ret meget tror jeg...


    Man skal jo have shortcuts til de ting du har lagt ind osv...


    Dvs de billeder du engang brugte til det jo... Hehe ;)


    Men held og lykke karse ;)


    Skal have lavet lidt mere på det men orker sq ikke...


    Det der Gmail halløj har forvoldt mig mange problemer :D


    Og så var det bare at lede efter ting og klippe i ting osv...


    Og jeg har kun paint :D


    Men har i nogen forslag til at forbedre det rent design mæssigt men også teknisk???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    jeg HADER den border er på 8o .. ser godt nok grimt ud..


    ellers fint nok


    Hvilken border???


    Btw. så kører jeg ikke med den herhjemme...


    Det er ude ved arbejdet at jeg har pillet ved det...


  • Jeg er sikker på at han mener den klamme tykke kant i højre og venstre side, samt lige under banneret. Den er ikke specielt indbydende. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • jaja dårlig vane fra gf2 mx dagene , men bruger stadig bare en sort baggrund....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Lidt for "fanboy"-agtig i det, dvs. et ordentligt ATi logo i midten og tweak.dk øverst.


    Der er ikke lige stor afstand mellem linjerne ved informationener rundt omkring.


    Brugte engang selv samurize, men det røg hurtigt ud igen. Synes det var spild af ram/cpu kraft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Seburo
    Lidt for "fanboy"-agtig i det, dvs. et ordentligt ATi logo i midten og tweak.dk øverst.


    Der er ikke lige stor afstand mellem linjerne ved informationener rundt omkring.


    Brugte engang selv samurize, men det røg hurtigt ud igen. Synes det var spild af ram/cpu kraft.


    Synes ikke min bruger ret meget CPU kraft ;)


    Ved ikke lige med ram??