CS Vs. CS:S

  • Hey


    Tænkte over om i tror at CS:S, vil blive den nye "konge" i mod CS. Så de gamle cs spiller vil spille CS:S istedet.. For det tror jeg nemlig ikke?
    Men håber det...



    PFT

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 


  • er det ikke noget med at man skal betale for at spille cs:s på nettet??

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Tror nu helt klart, at CS:S overtage CS's plads snart. Det har det hele, og så grafikken. Kan ikke se hvorfor 1.6 ikke skulle blive udkonkurreret meget snart. Om man skal betale for at spille CS på nettet? Man skal betale for Half-Life, hvis man vil spille CS:S jo... med mindre man får det på andre, alternative måder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    jo det skal du :D du skal købe sølv pakken mener jeg med halflife source


    mente ikke om man skulle betale for spillet men om man ikke skal betale vær mådned for at spille det??

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Det tror jeg sq ikke. Har ikke hørt om det i hvert fald.



    synes bare jeg læste det et sted

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse


    mente ikke om man skulle betale for spillet men om man ikke skal betale vær mådned for at spille det??


    Nej det skal man ikke, man skal "bare" købe Half-Life 2, feks Bronze-pakken. Der efter er det gratis som feks CS 1.6 er det.


    Om CSS overtager CS 1.6 plads tror jeg ikke, jeg kender stadig MANGE som sidder med en PC som ikke kan trække det og som har det hylende morsomt med en 1.6 så hvorfor skifte.
    Men der skal nok være stor interresse for begge, det er jeg ikke i tvivl om, men jeg tror ikke CS 1.6 dør.

  • Jeg tror der går et stykke tid før det dør, men de fleste mennesker må snart indse, at deres 700MHz ikke dur til gaming, og jeg tror, at når de fleste skifter, så gør de det ordenligt, og så er det pludselig muligt for mange at spille CS:S i bare 800x600 med high details, som er mange pro-gamers favorit opløsning.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF


    Nej det skal man ikke, man skal "bare" købe Half-Life 2, feks Bronze-pakken. Der efter er det gratis som feks CS 1.6 er det.


    Om CSS overtager CS 1.6 plads tror jeg ikke, jeg kender stadig MANGE som sidder med en PC som ikke kan trække det og som har det hylende morsomt med en 1.6 så hvorfor skifte.
    Men der skal nok være stor interresse for begge, det er jeg ikke i tvivl om, men jeg tror ikke CS 1.6 dør.


    Det sagde man også for 5 år siden med så mange andre ting.. CS 6 kommer ned på et meget meget lavt plan, inden for et år, sammen med resten af de endeløse mængder af spil der er gået samme vej..


    Selvfølgelig kan det ske at det forbliver, men kender bare ikke nogle andre der har gjort det..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Tror først det overtager 1.6 når det dur. det er jo probbet med bugs hele tiden.


    men HELT overtager det aldrig.

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Jeg tror også det kommer til at overtage men meget afhænger af nogle forskellige ting.


    Vi vil nok se en stor stigning når hl2 kommer ud i almindelig handel altså så man kan købe det i butikken og ikke over steam. Mange der ikke har fattet endnu.


    For at CS:S skal slå igennem vil det kræve at nogen af de store turneringer slår over i det istedet for det gamle CS. Hvilket jeg også er rimelig sikker nogen vil gøre.


    Der er så heller ikke nogen logisk grund til ikke at skifte.


    Spillet kan indstilles så det kan køre fint på en AMD XP1800+ med 512 pc2700 ram og et GF3 Ti200... Har en kammy der kører med det.


    Så længe opløsning ligger på 800x600 og details er sat lidt ned kører det fint. Så tror ikke hardware bliver den helt store hestsko for spillet.


    Det afgørende er om eliten og om store leauges vil skifte til det.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Håber det. Synes den gamle gfx-engine i CS var så kedelig efterhånden.


    Synes virkelig den federe grafik i CS:S giver spillet et løft.


    Så længe der ikke er rørt ved selve gameplayet skal cs-narkomanerne nok også komme når det udkommer ;)

  • Ok lad os kort slå det fast.


    CS:S følger gratis med når man køber Half-Life 2 og man skal ikke betale en afgift for at spille det.


    Jeg har det allerede da jeg har købt HL2 over steam hvilket resulterede i en øjeblikkelig adgang til CS:S.


    Jeg betatestede på det og den røg jo da de frigav så var nød til at købe med det samme... man kan jo ikke undvære noget så fedt :))

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Det kommer ikke til at koste en krone udover det som anskaffelsen af HL2 koster.


    Og jeg testede også Beta og jeg tror at det vil overtage 1.6 inden for kort tid, Source føles jo nøjagtigt som 1.6, bare med bedre grafik :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr