HL2, Hvordan?

  • Hvaaaaaa... :)


    Glæder i jer til d. 16 så vi for alvor kommer til at se om HL2 er fedt.. :)


    Men hvordan vil i købe det? I butikken, eller på nettet, eller måske via steam..


    Jeg er lidt gammeldags, kan godt lide at have en flot box med manual og hele skidtet.. Tror endda jeg køber Collectors Edition i Metal Box med T-shirt og alt det der.. :)


    Utroligt at der efter så lang ventetid ikke har været alt muligt hurlumhej da det gik Gold.. :)


  • skal sku købe den i en butik :D


    men corlektores editoin kommer først 14 dage efter :(


    hvor kan man endelig købe corlektores henne andre steder end boomtown??

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • CoolShop.dk
    Realgames.dk
    BilligeSpil.dk


    skulle have Collectors Edition iflg. SpilPriser.dk


    Men Collectors Edition, er det ikke det samme som Limited Edition..


    Men hvis den først kommer 14 dage efter, så "nøjes" jeg med den almindelige.. :)


  • Nogle der kan sige hvad man for med Collectors Edition ???

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Her er lidt fundet et sted på nettet...


    Retail Boxes:
    * Standard Edition — includes HL2 and CS:Source. Ships on six CDs, in one of three box-art packages (Gordon, Alyx or the G-Man).
    * Collector's Edition — includes Half-Life 2, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source, a Half-Life 2 T-shirt and a Prima book sampler. Ships on a single DVD.


    Steam:
    Bronze - HL2* and CS:Source.
    Silver - HL2*, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source*, Day of Defeat: Source*, Valve's back catalog currently available on Steam.
    Gold - HL2*, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source*, Day of Defeat: Source*, Valve's back catalog currently available on Steam, Complete Strategy Guide from Prima Games, 3 different Half-Life 2 posters, Half-Life 2 hat, Half-Life 2 postcard, Half-Life 2 stickers, Half-Life 2 Soundtrack CD, Chance to win a trip to Valve! (1 trip offered for every 5000 Gold packages purchased).
    *To be made available upon product's release.

  • Øvda.. Mente ellers at Standard også blev udgivet på en enkelt DVD..


    Syntes at have læst, en eller anden spille side skrev at det krævede DVD drev at installere spillet, og det var da under Standard Edition jeg læste det..


    Må jeg da lige kigge på igen!!


    VIL ha DVD.. :D


  • Er i sikker på at Collector's Edition kommer samme dag??? inde på boomtown står der den 10/12 og på de andre sider står der den 16/11

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Jeg nøjes med en alm.


    Har ikke tålmodighed til at sidde og vente til den 10/12 mens alle andre spiller HL2 :)


    Og jeg vil sgu have en DVD i hånden, så ikke noget steam til mig :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Den bliver da ikke rykket igen, den er jo gået guld.. så der burde ikke være noget vej tilbage!!


    Jeg vil vildt gerne prøve HL1 Source.. Derfor jeg nok køber Collectors Edition!

  • Gider slet ik købe det.. ik før om lang tid ihvertfald, fordi NFSU2 udkommer 2 dage efter, og der skal jeg først igennem mindst 5 gange før jeg dropper det spil :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    Gider slet ik købe det.. ik før om lang tid ihvertfald, fordi NFSU2 udkommer 2 dage efter, og der skal jeg først igennem mindst 5 gange før jeg dropper det spil :))


    Vil du hellere spille NFSU "2" end HL2???


    Synes NFSU2 er en TRO kopi af NFSU1... Det er bare helt ens..


    Meget morsomt men fandme ikke mere end et par timers underholdning i det spil..

  • Glæder mig selv til HL2, men undgår så meget Steam som muligt. Jeg hader Steam og har aldrig haft gode erfaringer med det.

  • Købte det bare over Steam.. Det virker fint for mig, og jeg har allerede betalt for det, og downloadet det.. Så jeg venter bare på det bliver "Unlocked"..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2