Planetside !!!

  • Er det bare mig eller har Man lige ødelagt hele spillet ved at tilføje de nye store Robotter til spillet?


    Syntes sku ikke de høre nogen steder hjemme!


    De overtager jo det hele... Det er simpelthen umuligt at være almindelig soldat mere i det spil da De nye Robotter er umulige at smadre!


    Hvad kræver det igrunden at få fat i såddan en robbot? Er det noget med man skal have den der Core Combat Mod ?


    :chain:

  • Nu er det efterhånden lang tid siden jeg har -spillet- spillet, men kender andre der også mener de har ødelagt det med de der robotter....det med hvad det kræver for, at bruge de der robotter er, at du køber Core Combat....med Core Combat kan du også bruge 2-3 tanks mere, samt der er 2-3 våben mere, at vælge mellem.


    P.S. hæng mig ikke op på tallene, da jeg ikke kan huske dem præcis

    Intel Core i5 2500K @ 4ghz - Corsair H70 Hydro
    ASUS P8P67 Pro - 8GB Corsair XMS3-12800 CL8
    Asus Radeon R9 280X DirectCU II
    Samsung 840EVO 500GB - 1xWD Blue 1TB

    Corsair HX620 - Lian Li PC-60FNWX

  • Ok! Lyder også som det jeg har hørt...


    Håber virkeligt de gør noget ved de robotter for man har absolut ingen chancer imod såddan en satan.. kan stå og nakke på den med en tank i flere timer før jeg ka se den har mistet noget liv... Og så de våben de render rundt med er jo fuldstændigt overdrevne :roller:

  • Nu er det lang tid siden, at jeg spillede PS. Men jeg er ret sikker på, at de retter det. Der er jo nok lidt mere end en, der klager over det, og de opdaterer jo næsten hver tredje dag.