HL2 internet aktivering

  • Q. Will the boxed versions of HL2 require any sort of Steam installations?
    Doug Lombardi: During installation the user will be prompted to authenticate the copy and create a Steam account. After that is complete, the single-player and LAN games do not require an Internet connection.


    gamespy


    Er der nogen som har hørt om det før, og vil det få indflydelse på om man kan installere det på en ny maskine senere eller evt. sælge spillet. ;(

    R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

    LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .

  • Quote

    Sælger du så spillet en dag sælger du bare den steam account.


    Er du 100% sikker på at det kan lade sig gøre, eller er det noget du tror?
    Har du et link til det.

    R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

    LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .

  • Man må da håbe at alle som køber box udgaven har internet, ellers får de sig sgu en overraskelse når de skal til at spille, he he.
    Det er da lidt :lame: at man skal logge på steam og derefter gå af uden at logge af for at spille singleplayer :]

    R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

    LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .

  • Jeg kan godt lide princippet i steam, Med Favorite servers, friends, osv. Men at mig og min lillebror IKKE kan registrere vores fælles CS cd key på hver vores team account, og så det kun er 1 af os der kan spille ad gangen, er mega lame!


    Hvad er der galt med den gode gamle måde at lave spil på, dvs. at de sagtens kan bruges uden internet..!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Jeg kan godt lide princippet i steam, Med Favorite servers, friends, osv. Men at mig og min lillebror IKKE kan registrere vores fælles CS cd key på hver vores team account, og så det kun er 1 af os der kan spille ad gangen, er mega lame!


    Hvad er der galt med den gode gamle måde at lave spil på, dvs. at de sagtens kan bruges uden internet..!


    Du har betalt for èen CD-key, så selvfølgelig skal du kun have lov til at spille med en PC af gangen på internettet med den.

  • Det er ikke spil på internettet Jeg snakker om, det er at for at spille halflife 2 sp skal man have internet adgang :lame: .

    R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

    LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .

    Rettet 2 gange, sidst af Razorblade ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Jeg kan godt lide princippet i steam, Med Favorite servers, friends, osv. Men at mig og min lillebror IKKE kan registrere vores fælles CS cd key på hver vores team account, og så det kun er 1 af os der kan spille ad gangen, er mega lame!


    Hvad er der galt med den gode gamle måde at lave spil på, dvs. at de sagtens kan bruges uden internet..!


    Hvad med at du bare får fingeren ud og køber det 2 gange siden i er 2 der vil spille ? ... Istedet for at tude som en lille pige over at spil-producenten har gjort det lidt svært for dig at køre dit warez derhjemme ... ;) hehe... CryBaby ... :))


  • Jo, det ER et krav at du aktiverer HL2 via Steam. Så hvad med at du også selv undersøger sagen?


    Today the system requirements for 'Half Life 2' have been updated. The point Internet Connection was added to the minimum requirements which requires you to have an internet connection even if you only want to play offline.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Hvad med at du bare får fingeren ud og køber det 2 gange siden i er 2 der vil spille ? ... Istedet for at tude som en lille pige over at spil-producenten har gjort det lidt svært for dig at køre dit warez derhjemme ... ;) hehe... CryBaby ... :))


    Chill mand! Du siger selv i denne tråd: LINK at studenterhuen ikke trykker på en del folk fordi de hidser sig lidt op, og at der heller ikke er meget fedt i at lyde som en smart ass..Du skulle prøve kigge på dig selv lidt en gang imellem Grill.


    Kan ellers godt lide dine post´s generelt men man behøves ikke at kaste med sten mod andre!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Hvad med at du bare får fingeren ud og køber det 2 gange siden i er 2 der vil spille ? ... Istedet for at tude som en lille pige over at spil-producenten har gjort det lidt svært for dig at køre dit warez derhjemme ... ;) hehe... CryBaby ... :))


    Nu er vil jeg ikke mene at det er warez, når det er købt lovligt, og kunne bruges på en af vores computere ad gangen? Men nu er CS jo også ved at være oppe i årene, og min lillebror er på efterskole, så det er meget begrænset hvor meget der spilles.. Men vil nu ikke mene der er noget ulovligt i det?


    Post no. #1000

  • Quote

    Efter du har installeret spillet vil du få muligheden at knytte spillet til din Steam konto, men det er IKKE noget krav!


    Jeg synes det ville være utroligt skønt, hvis folk som et minimum ville sætte sig ind i tingene, før de svarede.
    Og du skal fandme ikke ikke flame mig i min egen tråd, uden at vide hvad du snakker om.

    R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

    LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bobcat
    Det er så vidt jeg ved ikke lovligt at sælge en Steam konto. Mener jeg læste det som et svar fra Gabe et eller andet sted, men la' vær med at tage mit ord for det.


    Sikkert ikke..


    Men det forhindrer da ikke nødvendigvis en i at gøre det :D


    Der er vel ingen der tager skade af at jeg sælger min steam account videre ;)


    Ellers giver jeg den bare ud gratis og som en taknemmelig gave får jeg en lille sum penge :)) :P


    Men jeg tror at valve/vivendi nok skal finde en måde...


    Pga der er RET mange som ikke har internet som stadig gerne vil spille HL2 ;)


  • Det er en del af de officielle systemkrav, tvivler på de ændrer det.