Norton Antivirus 2004 Kramper !

  • Hey !


    Jeg står og har et mindre Antivirus problem.. For ikke at sige et stort problem.. Efter at jeg har installeret Norton Antivirus er jeg blevet MERE åben for Virus !!


    Jeg installerede Norton Antivirus 2004 Dansk og det virkede også fint i den første uge.. Men pludselig kører AutoPotect ikke og jeg prøver så på at gå ind i Norton AntiVirus og slå det til men det virker ikke ! Nåe.. Så må jeg jo geninstallere efter at jeg har prøvet at opdatere, genstarte og alt muligt adskellige gange ! Men jeg kan IKKE geninstallerede det! Den siger at det allerede ligger der og jeg skal fjerne det først..


    Det prøver jeg så på men det ligger ikke inde i Tilføj/fjern programmer ! Og jeg kan ikke få lov til at installere andre virus programmer før det er fjernet ! Og nu når det ikke virker så er jeg faktisk mere åben for virus end jeg var tidligere..


    Hvad faen kan jeg gøre ? Vil ikke til at formattere har mange vigtige data..


    Takker


    ~D

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Det lyder lidt som en virus der har dræbt din antivirus.. I så fald kan du risikere at du bliver nødt til at formatere, hva enten du vil eller ej :/

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Det er nu ikke så unormalt det prob der. Symantec har et tool der fjerner alle norton filer fra hd'en, hvor du så bagefter kan lave en ren installation uden probs :D


    Kan finde inde på Symantecs side


    Prøv evnt deres knowlegde base, der står helt sikkert noget

  • I ER GUDERNE HER INDE !!


    TUSINDE GANGE TAK TIL JER ALLE !!! :D:D:D

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Hvilken af løsninger fungerede så?
    Jeg må indrømme at jeg aldrig har hørt om Symantec's uninstaller program til deres produkter.. Ganske handy!

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Hvilken af løsninger fungerede så?
    Jeg må indrømme at jeg aldrig har hørt om Symantec's uninstaller program til deres produkter.. Ganske handy!


    Indtil videre har jeg prøvet den Tismund kom med for det var jo Symantecs bud på at få det lavet så det måtte jo virke men nej.. Da jeg havde kørt reg filen og kørt den anden ting som skulle fjerne alt symantec kunne jeg ikke komme på nettet ! (Derfor jeg først skriver nu).. Så jeg måtte installere Norton Antivirus 2003 og så slette det.. Så virkede mit net igen.. :S

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet