Tiger Woods 2005 og Alcohol Emo-Software

  • Hej alle sammen


    Har lige købt Tiger Woods 2005...Man kan sgu ikke spille lortet....siger hele tiden den ikke kan finde cd-rom drevet pga. emuleringssoftwaren" Alcohol"......hvad kan jeg gøre ? Vil helst ikke undvære Alcohol har mange af mine spil liggende via Alcohold for at undgå ridser i skiverne ....Plz Er der nogen som kan hjælpe?

  • Du bliver nødt til at slå det fra.. Men prøv at hent Daemon Tools og bare hav installationsfilen liggende, det tager 2 sek at installere, da det kun er emulations software..
    Så kan du installere det hvis du skal spille dine andre spil, og hurtigt fjerne det igen hvis du skal spille TW 2005..


    Det er en plage at nogle spil gør sådan, mener også at The Sims 2 gjorde det..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Du bliver nødt til at slå det fra.. Men prøv at hent Daemon Tools og bare hav installationsfilen liggende, det tager 2 sek at installere, da det kun er emulations software..
    Så kan du installere det hvis du skal spille dine andre spil, og hurtigt fjerne det igen hvis du skal spille TW 2005..


    Det er en plage at nogle spil gør sådan, mener også at The Sims 2 gjorde det..


    det du siger er. at hvis jeg har deamon tools, så kan jeg ligge exe filen ind fra min cd og så spiller spillet uden cd?? og stadig game over nettet osv???


    for med Warcraft 3 TFT, og Dawn of war, der skal jeg hele tiden skifte cd.. kan jeg fixe det på en måde?? :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    det du siger er. at hvis jeg har deamon tools, så kan jeg ligge exe filen ind fra min cd og så spiller spillet uden cd?? og stadig game over nettet osv???


    Hvis du bruger deamon tool er du nød til at lave cd1 til et image og så mounte den igennem deamon, så vidt jeg husker :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tismund


    Hvis du bruger deamon tool er du nød til at lave cd1 til et image og så mounte den igennem deamon, så vidt jeg husker :D


    men hvis jeg så gør det så kan jeg spille uden cder?? nice !!

  • Rome : Total war har det samme lort indbygget i installeren. Jeg har Alocohol120% installeret, men jeg blev nødttil at slå alle emulerings options fra før jeg kunne få lov til at spille mit nyindkøbte spil :rolleyes: Sidste gang jeg køber et spil hvor det skal være sån, det pis gider jeg fandme ikke! Producenterne skal ikke have lov til indirekte at bestemme hvike programmer man må have kørende.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    Rome : Total war har det samme lort indbygget i installeren. Jeg har Alocohol120% installeret, men jeg blev nødttil at slå alle emulerings options fra før jeg kunne få lov til at spille mit nyindkøbte spil :rolleyes: Sidste gang jeg køber et spil hvor det skal være sån, det pis gider jeg fandme ikke! Producenterne skal ikke have lov til indirekte at bestemme hvike programmer man må have kørende.


    Præcis, det er virkelig et svineri. Det samme gør sig gældende for TOCA2 så vidt jeg husker, der var vist osse noget med noget StarForce-halløj der, som gik ind og konfliktede med nogle emuleringsprogrammer, så det gruer jeg lidt for, når jeg får mit eget eksemplar af spillet ind af døren om lidt tid. :rolleyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

    Rettet en gang, sidst af engel ().

  • Hmm, det er vidst ikke grundet dens copy protection, for Rome har SafeDisc.. Men det skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige med sikkerhed..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Præcis, det er virkelig et svineri. Det samme gør sig gældende for TOCA2 så vidt jeg husker, der var vist osse noget med noget StarForce-halløj der, som gik ind og konfliktede med nogle emuleringsprogrammer, så det gruer jeg lidt for, når jeg får mit eget eksemplar af spillet ind af døren om lidt tid. :rolleyes:


    Jeg spiller Rome: Total War Med Alcohol 120% installeret og har lavet image af Cd´en uden problemer.


    Det samme med TOCA race Driver 2, det spiller jeg også uden problemer selvom jeg har alcohol installeret, men jeg har ikke kunnet lave image af TOCA desværre.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mdj


    Jeg spiller Rome: Total War Med Alcohol 120% installeret og har lavet image af Cd´en uden problemer.


    Det samme med TOCA race Driver 2, det spiller jeg også uden problemer selvom jeg har alcohol installeret, men jeg har ikke kunnet lave image af TOCA desværre.


    Spiller også Rome med en cue/bin, uden problemer..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1


    Ja men I kan ikke installere spillet hvis I har nogen for for emulering i alcohol enabled :roller:


    Måske ikke Alcohol, men Daemon Tools, jo.. Installerede Rome fra en bin fil, via Daemon Tools, uden problemer..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2