fps i cs 1.6

  • Hey gutter. Jeg sidder med en 2.8 p4 northwood, 1giga 3200 ram der køre duel, et abit max 3 bundkort også mit helt nye gainward 6800GT ultra 2400 golden sample. jeg køre max_fps 101, rates 101 og 25000. ny formateret, nyeste driver og experttools. spiller i 1024 har spillet i 800*600, virkede ikke som der var meget bedre.


    MEN alligevel taber jeg fps i aztec og og store steder på andre maps.???? score ca 4000 i bencmark 05


    Er det bare sådan, nogen der sidder med en hurtig spand som også taber lidt på aztec??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af phan
    Hey gutter. Jeg sidder med en 2.8 p4 northwood, 1giga 3200 ram der køre duel, et abit max 3 bundkort også mit helt nye gainward 6800GT ultra 2400 golden sample. jeg køre max_fps 101, rates 101 og 25000. ny formateret, nyeste driver og experttools. spiller i 1024 har spillet i 800*600, virkede ikke som der var meget bedre.


    MEN alligevel taber jeg fps i aztec og og store steder på andre maps.???? score ca 4000 i bencmark 05


    Er det bare sådan, nogen der sidder med en hurtig spand som også taber lidt på aztec??


    jeg sidder også på en rimelig hurtigt spand :P
    og ja jeg fik også fps drops.. men ikke mere...
    hehe efter en format gik det hele godt.


    men altså hvorfor rates på 101 og 25000???
    jeg køre kun 80 fps. fordi min skærm alligevel ikke kan køre højere hz.. men jeg har cl_cmdrate 80, cl_updaterate 80, rate 25000, og fps_max 80. køre super nice !! :P

  • Tja det kan være fordi du har Nvidia kort, der er V-Sync på Allways on, det skal du slå over på Allways off.


    Aztec er et lidt kravende map :) men jeg har 98-100 fps i den, så det kan du også få.. Ehh Hvor mange fps har du egenligt ?


    Edit : Firedog, hvis du har prøvet det i 100 fps og så skifter til 80, så kan du godt se forskel... Jeg kan i hvert fald godt se, at det lagger, og som god gamer er det, det værste der findes :P

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

    Rettet en gang, sidst af b34tz0r ().

  • jeg nægter at slå v-sync fra, da det begynder at hakke i skærmbilledet. jeg har for det meste 100.. men kan godt falde til 70 :(.
    skal man gøre andet end bare at installere de nyeste driver også er det det :)??


  • cl_cmdrate og updaterate og rate har intet at gøre med dine FPS, det er allesammen parametre der styrer hvor mange pakker der sendes op og ned.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Det sage jeg heller ikke, jeg har bare skrevet, mine instillinger, så folk ikke bare skrev (bare skrev fps_max 101) derfor :).


    ohh nu er jeg med :) det er mere bare standard, man skriver det :)