Hvilken driver??

  • Jeg har dette bundkort


    Edit: det her er så til producentens hjemmeside MSI
    men hvilken sata driver skal jeg bruge??? jeg har en WD raptor 36gb.
    jeg er totalt lost.. og hvis der er andre driver opdates jeg lige så godt kan hente ned så sig lige til plz. :)¨
    Mange tak på forhånd.


    Bare andbefald alle de driver som jeg skal bruge.. jeg skal køre med 2 ide 160 Seagate hardiske og en sata....
    Har en 3800+ AMD 64, radeon 9800XT
    jeg ved ikke om det hjælper noget alt det :P men håber i kan hjælpe mig.. fordi jeg kan ikke installere windows på min maskine fordi de drivere jeg fik med til bundkort er courrupt. takker

  • http://www.msi.com.tw/program/…detail.php?UID=608&kind=1


    - hent først VIA Chipset 4in1 Drivers
    så installer du VIA PIDE/SATA RAID Drivers & Utility eller Promise 20579 SATA RAID Drivers & Utility alt efter hvilken controller du har sat din disk på :)
    Det burde stå i manuellen hvilke porte der er Promise og hvilke der ikke er - mine er forskellige farver

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    http://www.msi.com.tw/program/…detail.php?UID=608&kind=1


    - hent først VIA Chipset 4in1 Drivers
    så installer du VIA PIDE/SATA RAID Drivers & Utility eller Promise 20579 SATA RAID Drivers & Utility alt efter hvilken controller du har sat din disk på :)
    Det burde stå i manuellen hvilke porte der er Promise og hvilke der ikke er - mine er forskellige farver


    det er der problemet er.. jeg har sat den på sata1.. men der står ikke om det er promise eller hva? : :roller:


    så det vil sige. jeg henter bare denne ned og så føre jeg dme over på en diskette og så er det det?