hjælp med warcraft3

  • hej en af min lillebrors venner har et problem. Han har 2 pc (1 hos hans mor og en hos hans far) og på den ene af dem ligger warcraft3 på og han vil også gærne have det på den pc der står hos hans far fordi han har adsl. men her kommer problemet så for han har nemlig smit sin cd-key væk :roller:. så det jeg ville høre er om der ikke ligger en fil inde under den warcraft3 indstallsion han har på den anden pc hvor cd-keyen står??.


    på forhånd tak for hjælpen


    edit: hvis der gør havd hedder filen så???

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

    Rettet en gang, sidst af Karse ().

  • Hvis du har registreret det elektronisk over nettet, mener jeg du ka få tilsendt en ny cd-key ;)


    Hvis ikke, mener jeg at du ka kopiere det over fra hdd til hdd og så registrere det.. Nogen spil virker det med, men det er self spørgsmålet om det er lovligt at gøre sådan ;)

  • Jeg tror nu ikke det er ulovligt... Man har jo købt spillet og det er til ens 2 comp :) Det er jo det samme som at installere det fra cd, på 2 comps ;)


    Men jeg tror nu ikke det virker med wc3... :rolleyes:


    Men cd-keyen står jo på manualen... den plejer da være til at finde igen ? :) Og eller kender du vel et sted hvor du kan få serials ? :))

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Har du stadig wc3 installeret, men bare mistet selve 'æsken' ?
    Så kan du godt se den..
    Du skal bruge en 'CD key viewer' (Utroligt nok) til wc3..
    Der kan hente cd keyen ud af en mpq fil, som den ligger i..


    Prøv selv at brug google til at finde denne cd key viewer - har selv brugt en engang da jeg fik mit wc3 væk

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Du ka ikke overføre Warcraft III fra compen hos din far, til compen hos din mor, fordi at WC3 ikke kun gemmer sig i mappen den er installeret i, den lægger sig også ind i "regedit" og Windows. Og hvis du vil spille over nettet i WC3 kan du heller ik hente en Serial fra nettet, de fleste er blevet spærret og du er nok ik den første der henter Serials ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WinXioN
    Du ka ikke overføre Warcraft III fra compen hos din far, til compen hos din mor, fordi at WC3 ikke kun gemmer sig i mappen den er installeret i, den lægger sig også ind i "regedit" og Windows. Og hvis du vil spille over nettet i WC3 kan du heller ik hente en Serial fra nettet, de fleste er blevet spærret og du er nok ik den første der henter Serials ;)


    Kan man nu godt.. Men du har ret i at man bl.a. kommer til at mangle nogle registry keys, dog har det ingen indflydelse på selve spillet, og betyder 'kun' at man ikk kan opdatere

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD


    Kan man nu godt.. Men du har ret i at man bl.a. kommer til at mangle nogle registry keys, dog har det ingen indflydelse på selve spillet, og betyder 'kun' at man ikk kan opdatere


    Man ka da bare registrere det i destinations mappen?


    Har selv prøvet noget lignende, men der skrev den regs som lå spillet i den forrige mappe (Altså samme destination som den oprindelig lå på)
    Der gik jeg ind og ændrede den forkerte mappe til den rigtige og så virkede det..


    Det indbefattede os bare at jeg ikk ku installere en patch.. Da den installerede til den forkerte mappe :]

  • Jeg mener jeg havde warcraft 3 ft overført fra et netparty, og de efterfølgende dage kunne jeg godt spille over internettet, selv om jeg havde overført det.... så, jeg ville bare overføre warcraft 3 til den anden comp.... Jeg mener det virker.....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Woodoo
    Jeg mener jeg havde warcraft 3 ft overført fra et netparty, og de efterfølgende dage kunne jeg godt spille over internettet, selv om jeg havde overført det.... så, jeg ville bare overføre warcraft 3 til den anden comp.... Jeg mener det virker.....


    Hmm, det jo så ikk endvidere lovligt bare at kopiere et spil til et lan..
    Ka se du er newbie, så ville li pointere det for dig, da det ikke er særligt smart at pladre om på det her forum ;)


    Lov omkring kopiering/ ripping osv