• Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulsedriver
    Flyt billedet helt op i venstre hjørne, og træk derefter i den lille firkant helt nede i højre hjørne af det hvide felt...


    Så kan du trække den op til nederste højre hjørne af billedet... ;)


    Hehe, er man lidt nørd inden for Paint? :P
    Squ et genialt prog, har brugt det tusindevis af gange :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Hehe, er man lidt nørd inden for Paint? :P
    Squ et genialt prog, har brugt det tusindevis af gange :T


    Tror ikke man kan blive nørd i Paint :))
    Men det er genialt nok, når man ikke gider at betale for Photoshop og PiantShopPro. Og man får da lidt skills efterhånden som man nu har brugt det mange gange :)
    Har selv brugt Piant til min signatur, og den er blevet meget go syntes jeg. Det eneste minus er efter min mening, at man ikke har mulighed for at ændre kavliteten af billederne når de gemmes i GIF- eller JPG-format :rolleyes:

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slammand


    Tror ikke man kan blive nørd i Paint :))
    Men det er genialt nok, når man ikke gider at betale for Photoshop og PiantShopPro. Og man får da lidt skills efterhånden som man nu har brugt det mange gange :)
    Har selv brugt Piant til min signatur, og den er blevet meget go syntes jeg. Det eneste minus er efter min mening, at man ikke har mulighed for at ændre kavliteten af billederne når de gemmes i GIF- eller JPG-format :rolleyes:


    Det 'eneste' minus? :crazyeyes:

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • :crazyeyes: du kan lave "alt i paint" :crazyeyes:
    ej synes sku paint er et fedt program og det mener jeg dejlig hurtigt og simpelt men ikke for at skritiserer men funktioner i paint...


    er det ikke sådan noget man skal lade være med at spørge om? :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slammand


    Tror ikke man kan blive nørd i Paint :))
    Men det er genialt nok, når man ikke gider at betale for Photoshop og PiantShopPro. Og man får da lidt skills efterhånden som man nu har brugt det mange gange :)
    Har selv brugt Piant til min signatur, og den er blevet meget go syntes jeg. Det eneste minus er efter min mening, at man ikke har mulighed for at ændre kavliteten af billederne når de gemmes i GIF- eller JPG-format :rolleyes:


    PhotoShop is your friend! jeg troede da ellers at alle havde PhotoShop...? eller i hvert fald trial-versionen :T