Sp2.. den går kold ved højreklik!

  • Hey...!


    har lige installeret sp2 og den køre næsten godt..! :P


    men tror der er sket noget lort for den..! hver gang jeg trykker på højre museknap for at f.eks. slette, kopier, eller klipper noget går den kold...!


    jeg kan få den op og køre igen hvis jeg på process listen lukker drwtsn32.exe så kommer den igen indtil jeg trykker på højre museknap så går den kold igen..!


    den gør det også hvis jeg f.eks. trykker på ctrl+x for at kilppe eller del for at slette...! mega irreterne! X(


    nogle der har haft det samme problem??


    /thomas

  • Hmm...


    Tror du har haft en dårlig installation... for jeg har ikke haft de mindste problemer med SP2... :D


    Af med den igen, og sørg for at lukke alle andre programmer o.lign inden du inst :D Så kan det være den nye installation bliver bedre :D

  • Havde nu håbet på at jeg var fri for at geninstallere den..'!


    men der er jo nok ik andet for..!


    takker for hjælpen.


    håber der er en der ved hvordan jeg løser dette ved uden at geninstallere sp2..!


    men forstår ik lige det du snakker om KarGa :rolleyes:


    hvordan kan det være en spyware? den hedder det samme som dr. watson!


    /thomas

  • jeg vil nok give ham ret.. lige meget navnet.. har ikke hørt om at sp2 skulle gøre noget ved højre click?? lol?


    men jeg bruger http://www.adawre.com til mit spyware. og det SE jeg bruger :D hehe har ikke fundet noget andre programmer kunne finde som adaware kunne.. :)


    men prøv da først og tænkt på det kan være spyware

  • Det ER dr watson, det har intet med spyware at gøre!

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tismund
    SP2 er roden til alt ondt :]


    Din mor er roden til alt ondt :]


    Ok ok, dårlig joke.. Har bare ikke haft problemer med SP2..


    Hent disse 2 programmer til dit Spyware problem, og husk for guds skyld at opdatere dem når du har hentet dem. Det gøres i selve programmet!


    Ad-Aware 6 SE og Spybot Search & Destroy

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Jep--- de programmer her jeg altid kørt med..!


    og de finder ingenting. køre også med norton.. still nothing!


    :rolleyes:


    takker for interessen!


    /thomas

  • Har du husket at opdatere dem? (Lige over startknappen)


    Og husk også at når du har trykket start, vælg midterste sjover, og indstil det til at scanne alle drev, og følgende:

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

    Rettet en gang, sidst af Hayes ().

  • Ja ja..!


    rolig nu har selvf. opdateret det.. gør jeg hver gang jeg scanner..!


    opdater altid men det er sq ligemeget.. jeg sletter sq det bare og installer det igen..


    tror ik jeg kan løse det på andre måder,,!


    men skål og tak for interessen som folk har vist..!


    :cheers:


    /thomas

  • Det er ikke spyware min værelses kammerat havde nøjagtig samme problem når han højre klikkede


    du skal ind og lave noget om
    når du højre klikke på denne computer (eller hvordan du nu får det gjort) skal du gå ind i avanceret og vælge start og genopettelse og redigere, så mener jeg at du skal ændre den sidste linje /NoExecute= til /NoExecute=alwaysoff


    prøv det ellers skal du nok søge lidt på google der fandt han det nemlig

  • Har søgt og søgt på google og stadig ingen løsning..!


    kan du ik høre din roommate hvad han har gjort/skrevet for at få det til at virke..!


    det ville være mega godt for er sq ved at blive træls at den fryser fat heletiden..


    thomas

  • Hvorfor prøver du ikke det han har skrevet først?
    Du skal bare gå ind i Kontrolpanel > System > (fanen) Avanceret > (knappen) Indstillinger (ud for Start og Genoprettelse) > (knappen) Rediger, og så ellers bare ændre NoExececute=OptIn til NoExecute=AlwaysOff


    Prøv og se om det ikke hjælper :)


    (Det kan godt være at der ikke står NoExecute=AlwaysOff, men noget andet efter NoExecute=, bare slet det også)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • jeg havde selv samme problem..og løste det kun ved at reinstallere windows igen og kyle sp2 på med det samme...tror måske det er alle de små opdateringer windåse har haft inden sp2 udkom der er en konflikt med.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.