WinXP installationsproblem!

  • Jeg er blevet lokket til og skulle køre winxp ind på en ældgammel skod Compaq pc, 800 mhz, 256 ram, 20 gb HD osv. Der var winxp på den da jeg fik den og når jeg installere winxp igen og bruger SAMME kode, så acceptere den koden og fortsætter installationen. Når den så efter endt installation genstarter, står der at registreringskoden ikke er gyldig, hvilket betyder at man ikke kan bruge pc`en. Jeg har prøvet med FAT32 og NTFC ( eller hvad det nu hedder ) med samme resultat. PC`en har slet ikke været online før jeg får fejlen.


    Nogen der ved hvorfor hulen den ikke accepterer winxp koden?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PimpF
    Andre råd, ellers tak, Zulu? :O


    Prøv lige at stop op 2 sekunder og tænk!


    Når du beder om andre råd, så kan jeg godt gætte hvorfor at du ikke vil ringe til MS, men hvis du ikke kan regne ud hvorfor de ikke virker, ja så er du måske ikke den skarpeste flintesten i strandkanten!

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • hvorfor er det lige folk skal have en sviner lige så snart de har noget der ikke er så lovligt??


    jeg har ikke været ude for det problem før.. har du husket at formatere hele disken fuldt??
    og så prøv en anden key hvis det er...


    men ellers er nok den eneste mulighed er at købe den originale, da der ikke er nogle problemer med dem da der ikke er blevet fixed ved dem :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    hvorfor er det lige folk skal have en sviner lige så snart de har noget der ikke er så lovligt??


    jeg har ikke været ude for det problem før.. har du husket at formatere hele disken fuldt??
    og så prøv en anden key hvis det er...


    men ellers er nok den eneste mulighed er at købe den originale, da der ikke er nogle problemer med dem da der ikke er blevet fixed ved dem :]


    Hvorfor?!?!


    Fordi folk der bruger wares er tyve, længere er den ikke.
    Og jeg bryder mig ikke om tyve, det gør programmerne dyrere for os andre!

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • for det første udgiver de et styresytem som skal koster flere tusind kr. hvorfor?? det for først folk til at gå efter noget der er billigere, det vil sige warez.
    sådan er det med allle de programmer..
    men nu hvor du kan få windows xp til 650 kr, så er det også fair pris


    men man behøves ikke give folk en sviner bare fordi de er "dumme"
    dont get me wrong.

  • Her på tweak.dk er plattenslageri og svindel bandlyst. Vi må og kan ikke have på vores samvittighed, at folk svindler med programmer.
    Sådan er det bare ! Take it or leave (the fora) Længere er den ikke. :rolleyes:
    Der findes masser af andre steder, hvor man kan få svar på sådanne ulovlige ting. Dem må man så bare selv finde !!!!

  • synes det er en fair nok politik....men standpunktet med at programmerne er uforholdsvis dyr, så man er nødt til at anskaffe sig dem på ulovligvis kan jeg sagtens tilslutte mig....og en diskussion om emnet kan jeg ikke se skader, sålænge man ikke tilbyder et ulovligt produkt på siden, eller refererer til et sted at finde det....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Dvs at når der er nogle ting du ikke har råd til så er det ok at stjæle dem?

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Utroligt at folk og fæ ikke fatter en såre simpel regel om, at snak om dette ikke hører hjemme på tweak.dk. Af den simple grund, at tweak.dk ikke skal være et sted, hvor ulovligheder forherliges. Temmelig fornuftigt IMO.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Utroligt at folk og fæ ikke fatter en såre simpel regel om, at snak om dette ikke hører hjemme på tweak.dk. Af den simple grund, at tweak.dk ikke skal være et sted, hvor ulovligheder forherliges. Temmelig fornuftigt IMO.


    Enig...!! :D


    Kan kun opfordre folk til at bruge MSN til den slags eller et eller andet warez forum...!!


    Vil dog godt slutte mig til den kommentar der hedder at det er dyre sager at købe MS Windows XP, home eller pro... det er dyrt :-( .oO( Og ja, min er lovlig! )

  • MDJ ved ikke om du ønsker at provokere eller om du er født med 1000kr sedler som toilet papir.......der ER rent faktisk folk der har brug for det, men som ikke har råd til det....og i det tilfælde kan jeg personligt ikke se det gør noget......


    jeg HAR prøvet at studere på SU på 3500, skulle købe månedskort for 500 kr hver md, betale husleje, mad osv, og samtidig spare op til 4000kr til bøger hvert ½ år.......skal man desuden betale for de nødvendige programmer for at kunne lave sine eksamener osv er det umuligt.......


    jeg ER helt enig i at den slags ikke hører hjemme på det her forum, men selvom den slags er tyveri, er der undtagelser hvor det kan være iorden, af den simple årsag at der ingen alternativer er........og mon ikke hr gates overlever.....


    Tvivler på nogen herinde aldrig har haft warez på deres comp........at man så vedtager en regel der siger at vi ikke henviser eller hjælper med warez er fint og fornuftigt nok...men lad dog være med at spille hellig. For mig at se er det op til ens egen samvittighed, om man bruger det eller ej, men herinde får man bare ingen hjælp til det......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Utroligt at folk og fæ ikke fatter en såre simpel regel om, at snak om dette ikke hører hjemme på tweak.dk. Af den simple grund, at tweak.dk ikke skal være et sted, hvor ulovligheder forherliges. Temmelig fornuftigt IMO.



    ens holdning til det generelt er vel fair nok at diskutere herinde?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • nu der bliver snakket lidt om warez.


    For et par år siden fik jeg et PS1 spil som var warez, men dengang syntes jeg så godt om det at jeg dagen efter gik ned til Fona og købte det, jeg kunne sagtens have sparet de 400 kr. men det var det simpelthen værd


    Der er vel personer der først anskaffer sig warez og derefter hvis det er det værd køber den lovligt, det gjorde jeg


  • OMG - hvordan har man så råd til, at anskaffe sig hardware, som selvfølgelig ikke skal være det aller billigste ?( Det handler vel om prioritering i det daglige.
    Det er dog en være gang piveri :rolleyes: Hvor er det dog synd for ungdommen i dag. De har det sørme hårdt. :baby:
    De har ikke råd til, at købe software - men alle har/skal helst have den fedeste hardware. Sikke dog en gang sludder. Gaaaab :boxed: