BF problem

  • jeg sidder med et problem..!! når jeg spiller BF lagger
    det HELT VILDT..!! det skulle ikke være hardware problem.... cpu 2.0 @2.4 | 6800 GT | Abit AI7 | Kingston Hyper X DDR 400 KHX 4000/512 | og sidder med en 2 mega bit....
    mit grafik kort er helt nyt... og har alle de nye driver.... er der nogle der har et bud til hvad det kan være... pfh. TAK

    ABIT AI7- Guru | 800 fsb
    Intel P4 3.0 | 800 fsb/1mb Cache
    Kingston hyperX 512 | 4000ddr
    Club 3D 6800 GT | 256mb
    NorthQ 400w | 17 db
    TT Xaser III | VM 3000

  • ja det er jeg sikker på.. min bror spiller selv meget... og han har tjekket det.. for mig :)....

    ABIT AI7- Guru | 800 fsb
    Intel P4 3.0 | 800 fsb/1mb Cache
    Kingston hyperX 512 | 4000ddr
    Club 3D 6800 GT | 256mb
    NorthQ 400w | 17 db
    TT Xaser III | VM 3000

  • Hva mener du helt præcis med lag? Fps der er lave eller hvad? Og prøv lige at skriv dine video settings i BF. Og forresten, er det standard eller er det med mod?


    Det eneste jeg lige kan få øje på, er manglende ram. 512 er lige i underkanten, i hvert fald hvis man spiller forgotten hope mod :evil:

    AMD 64 3500+ & ASUS A8V Deluxe Wi-Fi
    4*512 DDR Corsair Value Kit PC3200 & Antec Super Lanboy
    Maxtor Diamondmax 10 300gb Sata & Seagate Barracuda 120gb
    DELL 2005FPW

    POV GeForce 6800GT & Audigy 2 ZS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SAinT
    jeg sidder med et problem..!! når jeg spiller BF lagger
    det HELT VILDT..!! det skulle ikke være hardware problem.... cpu 2.0 @2.4 | 6800 GT | Abit AI7 | Kingston Hyper X DDR 400 KHX 4000/512 | og sidder med en 2 mega bit....
    mit grafik kort er helt nyt... og har alle de nye driver.... er der nogle der har et bud til hvad det kan være... pfh. TAK


    I lang tid havde jeg en okay Amd xp cpu og fik samme problem som dig battlefield kom, at det laggede ufatteligt meget, men så fik jeg snakket med en ven der fortalte mig at det kunne være fordi min cpu var for langsom, for battlefield kører pænt meget på din cpu, eller fordi jeg havde Amd... Amd grunden = Amd xp (undskyld udtrykket) SKODER FOR VILDT TIL BATTLEFIELD!!!... Så jeg sparede sammen og købte en 3,0 ghz Intel pentium 4, og nu kører den fantastisk...
    Men hvis du nu ikke har Amd xp l.... c... cpu, ville jeg bare foreslå du købte dig en hurtigere...

  • tark for alle de gode råd "svende" hehe...hmm nu skal i høre noget sjovt.."bestemt ikke sjovt" det lagger os nu når jeg også spiller CS (Grrrr) min ping svinger MEGET.. jeg har lige C: format.. inden dette problem startede... og alle driver skulle være op 2 day...jeg tror ikke det er noget hardware problem!!
    nogle der kan hjælpe mig ??? ( btw for en ny cpu imorgen 3.0 nice ) pfh TAK

    ABIT AI7- Guru | 800 fsb
    Intel P4 3.0 | 800 fsb/1mb Cache
    Kingston hyperX 512 | 4000ddr
    Club 3D 6800 GT | 256mb
    NorthQ 400w | 17 db
    TT Xaser III | VM 3000

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Woodoo
    I lang tid havde jeg en okay Amd xp cpu og fik samme problem som dig battlefield kom, at det laggede ufatteligt meget, men så fik jeg snakket med en ven der fortalte mig at det kunne være fordi min cpu var for langsom, for battlefield kører pænt meget på din cpu, eller fordi jeg havde Amd... Amd grunden = Amd xp (undskyld udtrykket) SKODER FOR VILDT TIL BATTLEFIELD !!!... Så jeg sparede sammen og købte en 3,0 ghz Intel pentium 4, og nu kører den fantastisk...
    Men hvis du nu ikke har Amd xp l.... c... cpu, ville jeg bare foreslå du købte dig en hurtigere...


    Nå. 8o


    Min sølle Barton 2500 med et Ti4200 gfx, kørte det ellers uden problemer.


    --> Saint, er du helt sikker på, at du ikke får en orm eller anden virus på din computer med det samme ?
    Det kan lave pænt stank i en computer sådan noget. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Woodoo


    I lang tid havde jeg en okay Amd xp cpu og fik samme problem som dig battlefield kom, at det laggede ufatteligt meget, men så fik jeg snakket med en ven der fortalte mig at det kunne være fordi min cpu var for langsom, for battlefield kører pænt meget på din cpu, eller fordi jeg havde Amd... Amd grunden = Amd xp (undskyld udtrykket) SKODER FOR VILDT TIL BATTLEFIELD!!!... Så jeg sparede sammen og købte en 3,0 ghz Intel pentium 4, og nu kører den fantastisk...
    Men hvis du nu ikke har Amd xp l.... c... cpu, ville jeg bare foreslå du købte dig en hurtigere...


    Sikke dog en gang vrøvl at fyre af. :roller:
    Jeg kører med en XP2100, som er klokket til 2,23 ghgz og har ingen problemer i BF, BFV, Far Cry, C&C Generals og andre tunge ting. Helt uden problemer. Resten af mit system kan du se i min signatur.
    IMO er "Det der skoder for vildt" uvidende personer, som ikke har sat sig ordentlig ind i tingene, inden de fyrer en masse totalt tåbelige postulater af.
    Det ku' jo være at han har en hel del, der suger hukommelse. Enten programmer i baggrunden el. som Hans skriver - noget junk som ligger og sløver.

  • Ville sige det var dine ram, jeg kører med 512 mb og det lagger en del i forhold til andre maskiner med dårligere gfx og cpu, men derimod flere ram..


    Endda en med 768 (512+256 blokke) kører det en DEL bedre end min 512.. :rolleyes:


    I starten lagger det, tror jeg, på alle maskiner, lige det første ½ minut...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Woodoo


    I lang tid havde jeg en okay Amd xp cpu og fik samme problem som dig battlefield kom, at det laggede ufatteligt meget, men så fik jeg snakket med en ven der fortalte mig at det kunne være fordi min cpu var for langsom, for battlefield kører pænt meget på din cpu, eller fordi jeg havde Amd... Amd grunden = Amd xp (undskyld udtrykket) SKODER FOR VILDT TIL BATTLEFIELD!!!... Så jeg sparede sammen og købte en 3,0 ghz Intel pentium 4, og nu kører den fantastisk...
    Men hvis du nu ikke har Amd xp l.... c... cpu, ville jeg bare foreslå du købte dig en hurtigere...


    har en Amd barton funker os perfekt med ALT på high i perform måske det er ham der sider ved cpuén den er gal med

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Ville sige det var dine ram, jeg kører med 512 mb og det lagger en del i forhold til andre maskiner med dårligere gfx og cpu, men derimod flere ram..


    Endda en med 768 (512+256 blokke) kører det en DEL bedre end min 512.. :rolleyes:


    I starten lagger det, tror jeg, på alle maskiner, lige det første ½ minut...


    hvad snakker du dog om 8o det lagger da ikke et halft minut på min

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse


    hvad snakker du dog om 8o det lagger da ikke et halft minut på min


    Os bare hva jeg har erfaret, ka jo ikk se hvordan det fungerer på alle comps i Danmark ;)
    Tsk tsk KArse :boxed: