Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 18. oktober 2004, 10:58

Jeg ønsker at lave en hjemmeside, men jeg er total n00b til det, jeg kan noget html og javascript, men ellers er der intet i hovedet.

Jeg ønsker at lave en hjemmeside, hvor der kan indsættes nyheder, artikler og guides.
Hvilket sprog vil i anbefale til dette og det vil være dejligt med nogle guider til det pågældende sprog.

Med venlig hilsen

Sebastian Aslund

3

mandag, 18. oktober 2004, 11:48

Jeg er os selv igang med at lære php ( www.w3schools.com ) fordi jeg har hørt godt om php..

Ka asp (og en masse andre sprog 8) ) men har fået at vide at php er meget mere driftsikkert og let at skrive.. Ka henvise til den her tråd/afstemning, om asp og php

Ud over de sprog du ka og php, vil jeg anbefale dig at lære css, det er virkelig det værd, ka læres her: www.html.dk

Seneste tests og artikler

0

Fjernstyrede gadgets - Hubsan X4 og Logicom Spy-C

Det er en lidt spændende anmel
Læs Mere

0

Synology DS215j NAS

For et stykke tid siden så vi
Læs Mere

0

Creative SoundBlaster Roar SR20

Vi har her på Tweak.dk efterhå
Læs Mere

0

Tesoro Lobera samt Lobera Supreme

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Ny Phanteks TC14S CPU køler

Phanteks er kommet med flere n
Læs Mere

35

Minecraft MADPACK Konkurrence med masser af præmier

Tweak.dk har sammen med surene
Læs Mere

0

Sig farvel til Google på din iOS enhed

Rygterne vil, at Microsoft og
Læs Mere

0

Oplad din smartphone på bare 30 sekunder

Træt af at sjat lade din telef
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.