Context menu i xp ?

  • Er der nogen der har fundet et freeware program eller gerne uden , så man kan redigere i hvad der ligger i context-menuen (altså når du højreklikker på en fil)


    Synes efterhånden der er meget derinde jeg ikke gider have liggende.


    fandt først i dag ud af at "send to" menuen kan tweakes ved at skrive "sendto" i kør ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Er der nogen der har fundet et freeware program eller gerne uden , så man kan redigere i hvad der ligger i context-menuen (altså når du højreklikker på en fil)


    Synes efterhånden der er meget derinde jeg ikke gider have liggende.


    fandt først i dag ud af at "send to" menuen kan tweakes ved at skrive "sendto" i kør ;)


    Du kan også bare gå direkte til mappen via stifinderen og tilføje/fjerne "indmad". ;)


    Edit: Til gengæld har jeg lige fundet ud af hvad der sker når man trykker Windows-tasten + U...
    8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Er der nogen der har fundet et freeware program eller gerne uden , så man kan redigere i hvad der ligger i context-menuen (altså når du højreklikker på en fil)


    Synes efterhånden der er meget derinde jeg ikke gider have liggende.


    fandt først i dag ud af at "send to" menuen kan tweakes ved at skrive "sendto" i kør ;)


    Fandt lige dette program Browser Extension Manager og det er freeware. 8)
    Det samme er X-setup Pro for non-commercial users. Det er også spyware-fri. Har alle mulige plugins, som kan downloades alt efter behov.

  • Super :D


    Prøver lige at tjekke Jeres indlæg når jeg kommer hjem ;)


    Jeg har f.eks 3 forskellige mediaplayers, men gider da ikke have 10 forskellige muligheder når jeg højreklikker på en avi-fil