starwars galxies: spiller i det???

  • vist der er andre der spiller SWG derude ku det da være sjovt at mødes på en server, måske lave en guild,
    eller andet.


    jeg spiller på EU farstar som scout/marksman
    og på eu chimera med en artisan

    newb modder af 1. grad
    er i gang med mit 4 mod.


    Conroe E6700
    2 GB corsair ram
    Gigabyte 7950gx2 grafikkort

  • Jeg har spillet det. Men blev træt af det.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • hehe jeg er ikke den eneste SWG nørd hehe :T
    jeg vil mene det er det bedste MMORPG jeg har prøvet og jeg har prøvet en 3-4 stykker.
    det gode ved det er at man kan hvad man har lyst og tolmodighed til :evil: :roller:
    med meget få undtagelser


    har ikke et screenshot endu da jeg lige er begyndt på min char på farstar serveren :crazyeyes:

    newb modder af 1. grad
    er i gang med mit 4 mod.


    Conroe E6700
    2 GB corsair ram
    Gigabyte 7950gx2 grafikkort

  • Spillede det med en kammerat, men vi blev hurtigt trætte af det, PvP'en stinker for vildt efter min mening. Jeg stoppede helt da det begyndte at vrimle med force sensitive characters. Det er nok også det dårligst balancerede mmorpg jeg har spillet. Der var dog også mange gode ting ved det, crafting systemet er klart det bedste jeg er stødt på. Går og venter på WoW nu og fordriver tiden indtil da med Eve :)

  • Spillede som entertainer, og vil mene at man nok lige skal i guild osv. for at det egentlig er sjovt.. Spillede et par dage som Brawler, og det var da meget sjovt, i de få dage.. Imo, ikke pengene værd..
    Bliver desværre hurtigt for træt af et enkelt spil til at spille det færdigt.. Det eneste mmorpg jeg rigtig har spillet er UO, i 2 år :)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    10$ - 12$ = 100 kr? :D


    Er kursen ikke på en 6.2 stks?


    596,3400kr for 100$, så den er faktisk lavere. :D (Kilde: valutakurser.dk)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • jeg betaæte ca 350 kr for et halvt år så det er sq ikke galt det med bugs er rigtigt men det topper gevaldigt i JTL beta'en det er sindsygt så meget der skal udbedres inden den 26 med henhold til det er ubalanceret så nej egentlig ikke vist du spiller i en uge et par timer eller 3 om dagen så har du dig en bountyhunter som kan klaske en jedi noget så grusomt :T :T :T
    desuden er der mega bounty på de fleste jedi's så man får masser af penge for det også og vist du tænker på at der er ca 1 force sensitve pr 100-300 spillere og at der ikke kan komme flere får der er en der deleter en char :boxing: så nej ikke ubalanceret og vist du tænker på de normale proffesions kan man multiclasse og man bliver sq også nødt til det pga den måde man opbygger sin karakter på,
    med henhold til eve er det også mega fedt men opgav det da jeg bedre ku li SWG og det bliver enda federe nå JTL kommer ud.
    kan være jeg genoptager EVE da jeg lige har fået lønforhøjelse :clap: :T :clap:

    newb modder af 1. grad
    er i gang med mit 4 mod.


    Conroe E6700
    2 GB corsair ram
    Gigabyte 7950gx2 grafikkort

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af newbmodder
    jeg betaæte ca 350 kr for et halvt år så det er sq ikke galt det med bugs er rigtigt men det topper gevaldigt i JTL beta'en det er sindsygt så meget der skal udbedres inden den 26 med henhold til det er ubalanceret så nej egentlig ikke vist du spiller i en uge et par timer eller 3 om dagen så har du dig en bountyhunter som kan klaske en jedi noget så grusomt :T :T :T
    desuden er der mega bounty på de fleste jedi's så man får masser af penge for det også og vist du tænker på at der er ca 1 force sensitve pr 100-300 spillere og at der ikke kan komme flere får der er en der deleter en char :boxing: så nej ikke ubalanceret og vist du tænker på de normale proffesions kan man multiclasse og man bliver sq også nødt til det pga den måde man opbygger sin karakter på,
    med henhold til eve er det også mega fedt men opgav det da jeg bedre ku li SWG og det bliver enda federe nå JTL kommer ud.
    kan være jeg genoptager EVE da jeg lige har fået lønforhøjelse :clap: :T :clap:


    Mange tak Boss, nu kan jeg endelige spille EVE! :clap:

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Jeg spiller ikk det der mass-multi et eller andet, holder mig til fps og strategi spil ;)


    Specielt ikk hvis jeg ska binde mig til månedlige betalinger..



    Edit: Syns dog ideen med månedlige betalinger er nødvendige snart.. Den eneste måde de ka beskytte sig mod piratkopiering..


    Ska nok bare vende mig til det og så håbe på de ka styre deres priser.. :roller: