Battlefield vietnam vil IKKE starte - BUHUU

  • Når jeg starter battlefield, får jeg den gode gamle "har fundet en fejl og afsluttes" besked :(


    Hvad kunne mon være problemet? Har spillet i original version selvfølgelig, og der var ingen problemer under installationen - I kan se mit system i min signatur!

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Tja, det kunne måske være fordi du har flyttet det... Kunne du godt spille BF:V da du havde flyttet det (lige efter) du skrev jo at det virkede.. ?

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

    Rettet en gang, sidst af b34tz0r ().

  • jeg havde samme problem, det var nu bare med Desert combat mod... Jeg gjorde det, at jeg installerede det manuelt (Installerede det et sted hen og så lagde jeg filerne ind hvor de skulle være) Har du updateret ? Det skal du vist også for at få det til at virke...

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Har opdateret og har intet program, der låser hz :(


    Det har ellers virket med denne comp - fatter det ikke!

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ganda


    ville lige gøre opmærksom på at desert combat final er udkommet i denne weekend. God underholdning IMO.
    link


    Sejt, tak for den oplysning.
    Hvis jeg var dig JenSLyN, så ville jeg få den cd du har mistet brændt af en af dine venner... Jeg tror det ikke virker på grund af du ikke har installeret BF ordenligt :(

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Tak for oplysningen, Canda! Det vil jeg prøve.


    Beat: Hold nu lige tingene adskildt! Der hvor jeg mangler CD'en er, som jeg før har sagt, BF 1942, som jeg har fået til at virke.


    Jeg har ALT til BF: Vietnam, og det er det, jeg ikke kan få til at starte op :(

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JenSLyN
    Tak for oplysningen, Canda! Det vil jeg prøve.


    Beat: Hold nu lige tingene adskildt! Der hvor jeg mangler CD'en er, som jeg før har sagt, BF 1942, som jeg har fået til at virke.


    Jeg har ALT til BF: Vietnam, og det er det, jeg ikke kan få til at starte op :(


    Ja men det kunne måske være fordi du havde installeret BF "Forkert"... Ellers prøv at overføre det hele over til din comp (BF med Vietnam installeret)

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • BF: Vietnam og BF har intet med hinanden at gøre! Det er to helt forskellige spil - det må være deri, misforståelsen ligger :)

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • nåå ok viste jeg ikke, jeg troede at det var som et mod til BF... ? Jeg ved godt at det skal købes, men jeg mener da at man skal have BF 1942 for at spille det ?

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.