Installation af driver ?

  • Hej jeg har lige installeret de nye Catalyst driver, men min comp lader ikke til at have installeret dem :( Jeg kan aldrig huske hvordan man installerer nye drivers...


    Jeg har hørt, at man bare kan installerer dem "overi" de gamle når man har winxp, er det rigtigt ? For det er det jeg har gjordt, og det er som om min er blevet langsommere af det... Men det kan selv godt bare være mig :rolleyes:

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • på dit c-drev i programmer er der en mappe der hedder ati,og i den mappe er der et icon der hedder uninstal all (mener jeg det hedder) dobbeltklik på den og den vil afinstalere alt der har med ati catalyst driver at gøre,og ja det gøres INDEN du instalere en ny driver ;)

  • ok, men er der ikke bedre at afinstallere driveren fra enhedshåndtering - grafikkort - afinstaller driver ?

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af b34tz0r
    ok, men er der ikke bedre at afinstallere driveren fra enhedshåndtering - grafikkort - afinstaller driver ?


    Nej for hvis du bare fjerner den der,er det ikke alle mapper der bliver slettet,og det vil resultere i at når du så genstarter instalere den driveren på ny.


    Der er jo en grund til at ati har vedlagt dette uninstall program med deres drivere ;)

  • Iceman, hvordan bruger man den scanner ? det er ikke nogen knap på selve scanneren og der popper ikke noget op i windows om, at der er et billede klart... :/

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.