GTR Demo Problem!!

  • HJÆLP.....Har lige downloaded GTR Demo fra Boomtown, og alt ser ud til at være i skønneste orden, men desværre når jeg kun lige til enden af loading screen'en, hvorefter den crasher til desktop. Har prøvet at sætte grafikken ned osv, men intet lykkes. Tilsyneladende er jeg ikke den eneste der har prob med det, men har ikke kunne finde noget svar på det nogle steder :-(
    Mit setup er:
    Athlon 64 3400
    Ge-cube Radeon 9800XT 256Mb
    Win Xp Pro
    512 mb Pc 3200
    ATI Catalyst 4.10


  • Jeg har ingen problemer med den demo,den kører endda fint på min bærbare, den styrer faktisk bedre med laptoptastaturet end det stationære... fed lyd på de biler forresten :)


    jeg har nogenlunde samme opsætning som dig, bare et 9700 pro istedetfor.


    ... det kan da være at demoen er defekt, måske du skulle prøve at afinstallere den og hente en ny hos f.eks. Dailyrush ?

  • Har fået det til at virke nu, men desværre kun med Track detail på low :-( Alt kører på max med 6* AA og Vertical sync. 1600*1200*32 tilmed. Det kører flydende...men ku jeg dog bare skrue Track op på middel.....gør jeg det hopper den ud til desktop. Nå men fedt spil anyway. Måske jeg skulle prøve en anden driver.

  • Vil bare lige sige at problemet blev fixed ved at installere omega 4.9 driver istedet for 4.10. Nu kan jeg køre track detail på full. Det spil er bare for sejt!!! Glæder mig til at få fingre i det ;-) Tak for hjælpen folks

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Itzibitzi
    Vil bare lige sige at problemet blev fixed ved at installere omega 4.9 driver istedet for 4.10. Nu kan jeg køre track detail på full. Det spil er bare for sejt!!! Glæder mig til at få fingre i det ;-) Tak for hjælpen folks


    Det er du så absolut ikke ene om, jeg glæder mig godt nok også til den fulde version. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • ja men det kommer desværre først i 2005 mener jeg de skriver.................men det er nok den fedeste simulation, heelt vildt realistisk..........

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Det er en nice motorlyd! Glæder mig til det kommer!


    NB: Alt grafik på max.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af søndergård
    Det er en nice motorlyd! Glæder mig til det kommer!


    NB: Alt grafik på max.


    jeg får at vide jeg skal skrive en kode ind ved demoen....? hvad er den
    ???


    EDIT har fundet ud af det: GTR_Press_Demo

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

    Rettet 2 gange, sidst af sol_jakobsen ().