Https:// hjælp

  • Jeg har problemer med at komme på https:// sider. Jeg ved ikke hvorfor, siden er bare helt hvid når jeg går ind på den. Please hjælp hurtigst muligt, da det gør det umuligt at bestille ting over internettet.

  • funktioner =>internetindstillinger => fanebladet avanceret og tjek at der er flueben i SSL3 ;)


    Kører du ikke med explorer 6 (ja de findes) så kan det være fordi din krypteringsgrad i browseren er for lav - de fleste SSL sider kører med 128bit kryptering, og hvis din browser ikke understøtter det vil du få en fejl med at siden ikke kan vises.


    Lad os høre hvordan det går.

  • Har skam både SSL 2.0 og 3.0 samt TLS 1.0 slået til. Kører med IE. da jeg blev træt af nogle ting i Firefox, men downlaoder det nu, så jeg kan prøve :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Crusader
    Skidtet virker sq med firefox :D... overvejer måske endda at skifte ;)


    Det skal du gøre - bruger også kun firefox. Fantastisk browser ;) :cheers:

  • har bare et problem med firefox... også derfor jeg gik tilbage til IE., det er at den nogle gang tryker en frame helt sammen, så istedet for at fylde hele framen, så fyldet det kun sådan et lille stykke. Dette er et pænt stort problem, da jeg tit spiller diverse browser games, med en masse info, som jeg skal se, og der er det klart nemmere med hele framen.