driver til scanner ?

  • Hey jeg har en gammel scanner liggende, og nu synes min mor at den skulle ud af skabet... men jeg kan ikke huske om den skal bruge drivers (men skal alt hw ikke det ?) Jeg har som i nok kan forstå det smidt dem væk... men hvor kan jeg dl'e nye ? det er en Mustec 1200 cu scanner...


    Edit : ok der skal drivere til... og jeg ved godt google er min ven, men har gæster lige nu, så har ikke tid til at lede selv... : :rolleyes:

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

    Rettet en gang, sidst af b34tz0r ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af b34tz0r
    mange tak det virkede


    Fin scanner - har den selv (hvis altså din er den helt flade model)... ;)

  • Det er den helt flade, men jeg synes nu ikke den er så god...

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af b34tz0r
    Det er den helt flade, men jeg synes nu ikke den er så god...


    Hvad er problemet..??

  • tja nu har jeg ikke noget ordenligt program... det kan måske være derfor, men jeg synes ikke billederne blev ordenlige, og der stod i manualen, at man skulle tage noget papir som bagrund, så der ikke kom en stor lysstråle...

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af b34tz0r
    tja nu har jeg ikke noget ordenligt program... det kan måske være derfor, men jeg synes ikke billederne blev ordenlige, og der stod i manualen, at man skulle tage noget papir som bagrund, så der ikke kom en stor lysstråle...


    Smid lige et eksempel ind så vi kan se. Det er højst sandsynligt bare et spørgsmål om at indstille "scanningen" lidt anderledes. Sidder pt. på job - og har ikke nogen internet adgang hjemme (lige flyttet) - ellers kunne jeg lige poste et par "scan". Den scanner er faktisk stadig ganske fin til de fleste opgaver - Selv om den vel er omkring 5 år nu... :roller:

  • ok, det er også nogle år siden jeg har brugt den sidst... :) men hvilket image program pruger du til dine scanninger ?

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af b34tz0r
    ok, det er også nogle år siden jeg har brugt den sidst... :) men hvilket image program pruger du til dine scanninger ?


    Bruger ikke et bestemt program. Nogle gange bruger jeg faktisk Word til det - på et tidspunkt lavede jeg en del i CorelDraw og brugte det - men du behøver ikke nødvendigvis bruge noget bestemt. Mener faktisk der følger noget med (hvis du bruger det link til Mustek som blev posted tidligere).. ;)