Proceslinjen forsvundet.. ??

  • Hay Tweekers.. :D Jeg har XP pro (version2002) med servicepack 1. Min proceslinje er på mystiks vis forsvundet efter en opdatering fra windows update (er desværre ikk klar over hvilken en opdatering det præcis var :rolleyes: ) Er der nogen der ved hvordan jeg kan få min proceslinje tilbage? det er det eneste der mangler eller er galt så vidt jeg lige ka se.. På forhånd Tak! :)

  • hvis du trykker på din windows tast, så kommer start menuen frem???


    Hvis den gør det, er det jo bare at føre musen ned til bunden af skærmen og trække menuen frem igen

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, men kan det være denne?

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • hej Engel, nej det er ikk den jeg mener, det er den Bubbi omtaler.. :)


    hej Bubbi, den er desværre ikke bare sat til 'auto-hide', den er helt væk :rolleyes:


    hej Crusader, ka ikke 'bare' trække den op, da den slet ikk er der :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teffer
    også sket en gang for mig lige da jeg installerede cs.cz...men jeg skulle kune genstarte... så kørte det hele normalt 8)


    hej Tefffer.. Jeg har bare ikke installeret nogen spil endnu og har prøvet at genstarte uden held :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teffer
    kan du prøve at tage et screenshot af hvordan det ser ud?


    Jo det ka jeg godt, men jeg ka ikke finde paint programmet uden min proceslinje, ved du hvor den er? C:\?
    ellers bare forestil dig en skærm kun med bagrundsbillede og ikk andet.. :(


    Men nu kalder det rigtige arbejde, vender tilbage i aften i håb om der er kommet nogle ny gode forslag..

  • En af mine venner havde sådan et lille program til at fjerne den, og få den tilbage igen med. smart hehe. men ka ikk få fat i ham, ellers ku jeg måske sende det.

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W