huh? nye ikoner? virus?

  • jeg ved ik hvad der skete men her den anden dag fik jeg nogle nye genveje på skrivebordet som jeg aldrig har set før, jeg slettede dem men her for lidt siden kom de tilbage igen :rolleyes:
    hvad kan jeg gøre...?


    EDIT: testede lige for viruser med Norton Antivirus 2004pro og den kan intet finde

  • okay... jeg downloader lige adaware og search destroy... jeg kommer tilbage med svar :boxed:


    EDIT:
    adaware er igang med at scanne lige nu og har fundet 11 critical.... men burde norton ikke have kunnet set dem?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teffer
    okay... jeg downloader lige adaware og search destroy... jeg kommer tilbage med svar :boxed:


    EDIT:
    adaware er igang med at scanne lige nu og har fundet 11 critical.... men burde norton ikke have kunnet set dem?


    norton finder kun virus.

  • og efter det scannede jeg med Ad-Aware SE Personal:




    EDIT: burde search & destroy ikke ha' taget alt... i stedet for at ad-aware kommer og finder næsten 40 bagefter?


  • SE er klart bedst.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teffer
    og efter det scannede jeg med Ad-Aware SE Personal:




    EDIT: burde search & destroy ikke ha' taget alt... i stedet for at ad-aware kommer og finder næsten 40 bagefter?


    Nej, de kan ikke tage alle tingene hver og en... men med de to og lidt hijackthis en gang i mellem - så er det den bedste løsning :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teffer
    jeg ved ik hvad der skete men her den anden dag fik jeg nogle nye genveje på skrivebordet som jeg aldrig har set før, jeg slettede dem men her for lidt siden kom de tilbage igen :rolleyes:
    hvad kan jeg gøre...?


    EDIT: testede lige for viruser med Norton Antivirus 2004pro og den kan intet finde


    Husk altid at kigge om der er kommet nye programmer under "tilføj og fjern programmer", det er ikke nok at bare slette ikonerne.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mdj


    Husk altid at kigge om der er kommet nye programmer under "tilføj og fjern programmer", det er ikke nok at bare slette ikonerne.


    det gjorde jeg der var ingen ting jeg ikke selv har lagt ind... men nu er de væk:D!