1

fredag, 15. oktober 2004, 10:19

jeg ved ik hvad der skete men her den anden dag fik jeg nogle nye genveje på skrivebordet som jeg aldrig har set før, jeg slettede dem men her for lidt siden kom de tilbage igen :rolleyes:
hvad kan jeg gøre...?

EDIT: testede lige for viruser med Norton Antivirus 2004pro og den kan intet finde

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Teffer" (15.10.2004, 10:28)

2

fredag, 15. oktober 2004, 10:21

i behøves ikk at downloade billedet :O

3

fredag, 15. oktober 2004, 10:49

Det ligner sku noget spyware

Cisco Certified Network Associate — CCNA

4

fredag, 15. oktober 2004, 11:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
Det ligner sku noget spyware

det er det skam os, jeg har os haft det, kør en gang spybot - adaware så skal du bare se... (:

5

fredag, 15. oktober 2004, 11:04

okay... jeg downloader lige adaware og search destroy... jeg kommer tilbage med svar :boxed:

EDIT:
adaware er igang med at scanne lige nu og har fundet 11 critical.... men burde norton ikke have kunnet set dem?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Teffer" (15.10.2004, 11:08)

6

fredag, 15. oktober 2004, 11:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af Teffer
okay... jeg downloader lige adaware og search destroy... jeg kommer tilbage med svar :boxed:

EDIT:
adaware er igang med at scanne lige nu og har fundet 11 critical.... men burde norton ikke have kunnet set dem?

norton finder kun virus.

7

fredag, 15. oktober 2004, 11:27

okay... men search and destroy fandt :

8

fredag, 15. oktober 2004, 11:30

og efter det scannede jeg med Ad-Aware SE Personal:

EDIT: burde search & destroy ikke ha' taget alt... i stedet for at ad-aware kommer og finder næsten 40 bagefter?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Teffer" (15.10.2004, 11:33)

9

fredag, 15. oktober 2004, 12:04

LOL, har lige kørt en scan igår med Ad-Aware 6 og der fjernede den 6 filer..

Har lige hentet SE versionen og der har den allerede fundet 49 :rolleyes: :P

Og den er ikke engang færdig endnu..! :boxed:

10

fredag, 15. oktober 2004, 12:15

av.... jeg tror ad-aware se er det bedste freeware spamprogram der findes.... det er i hvert fald bedre en search and destroy:D

11

fredag, 15. oktober 2004, 12:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af KarGa
LOL, har lige kørt en scan igår med Ad-Aware 6 og der fjernede den 6 filer..

Har lige hentet SE versionen og der har den allerede fundet 49 :rolleyes: :P

Og den er ikke engang færdig endnu..! :boxed:

SE er klart bedst.

12

fredag, 15. oktober 2004, 12:44

Citeret

og efter det scannede jeg med Ad-Aware SE Personal:

EDIT: burde search & destroy ikke ha' taget alt... i stedet for at ad-aware kommer og finder næsten 40 bagefter?

Nej, de kan ikke tage alle tingene hver og en... men med de to og lidt hijackthis en gang i mellem - så er det den bedste løsning :)

13

fredag, 15. oktober 2004, 13:04

Citeret

jeg ved ik hvad der skete men her den anden dag fik jeg nogle nye genveje på skrivebordet som jeg aldrig har set før, jeg slettede dem men her for lidt siden kom de tilbage igen :rolleyes:
hvad kan jeg gøre...?

EDIT: testede lige for viruser med Norton Antivirus 2004pro og den kan intet finde

Husk altid at kigge om der er kommet nye programmer under "tilføj og fjern programmer", det er ikke nok at bare slette ikonerne.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr

14

fredag, 15. oktober 2004, 13:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af mdj

Citeret

hvad kan jeg gøre...?

Husk altid at kigge om der er kommet nye programmer under "tilføj og fjern programmer", det er ikke nok at bare slette ikonerne.

det gjorde jeg der var ingen ting jeg ikke selv har lagt ind... men nu er de væk:D!

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.