Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

torsdag, 14. oktober 2004, 00:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fragman
rart tonen igen kunne blive lidt ren.........

jeg gad oxo godt bruge linux istedet for windåse, men linux er desværre slet ikke nemt at sætte sig ind i sådan lige.....har prøvet....har du en del tid er der dog mange guides rundt omkring der sikkert kan lære dig det....og mange folk på irc som sagt oxo......

er ikke helt sikker men tror du skriver i den forkerte tråd.. tonen har ikke været dårlig i denne tråd.. det har den til gengæld her :

http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=28693&sid=

embedded systems enthusiast

22

torsdag, 14. oktober 2004, 01:05

den nærmede sig længere oppe, men ja har oxo lige været derinde, og den er da tæt på svinsk....håber jeg kan få noget konstruktivt ud af den med min comment....

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

23

torsdag, 14. oktober 2004, 01:11

Tak for de fede svar, tror helt sikkert jeg ska til at rodde med noget linux :T
Thx guys!

Btw nu vi er ved et emne om at skifte fra de traditionelle M$ progs, nogen der har erfaringer med NetScape? :) Tror os jeg vil prøve det på et tidspunkt :P

24

torsdag, 14. oktober 2004, 01:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af KarGa
Tak for de fede svar, tror helt sikkert jeg ska til at rodde med noget linux :T
Thx guys!

Btw nu vi er ved et emne om at skifte fra de traditionelle M$ progs, nogen der har erfaringer med NetScape? :) Tror os jeg vil prøve det på et tidspunkt :P

mozilla ;) langt bedre, langt lettere at bruge (punktum)

self kun min mening :)

25

Citeret

den nærmede sig længere oppe, men ja har oxo lige været derinde, og den er da tæt på svinsk....håber jeg kan få noget konstruktivt ud af den med min comment....

Ja, forstår ikk hva der sker, måske er det efteråret/vejret, der er ved at gøre folk så mugne :rolleyes:
Det syndt når ens tråd blir besudlet med 2 personers små-diskusioner :roller:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (14.10.2004, 01:12)

26

har hørt opera endda er bedre...men ved ikke....

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

27

torsdag, 14. oktober 2004, 01:13

Citeret

Citeret

Ja, forstår ikk hva der sker, måske er det efteråret/vejret, der er ved at gå folk så mugne :rolleyes:
Det syndt når ens tråd blir besudlet med 2 personers små-diskusioner :roller:

desværre er der ikke noget at gøre ved det.. andet end at sige det til en admin eller lignende men også for dem er det svært at gøre noget... de kan jo desværre ikke bare banne folk som det passer dem hvis de vil have folk til at blive ved med at kommer her.. selvom jeg nogen gange gerne ville tage ansvaret :dots:

28

torsdag, 14. oktober 2004, 01:14

Citeret

Tænkte bare på NetScape fordi jeg li sad herinde og prøver at lære lidt nyt..

29

torsdag, 14. oktober 2004, 01:14

Citeret

har ikke brugt opera til linux men har prøvet til win.. synes det sutter lidt.. ift til mozilla er det dååååårligt...

30

torsdag, 14. oktober 2004, 01:22

Nu jeg tænker over det er der jo mange alternativer til msie.. har kun prøvet avant ellers, men syns bare det var en anden version af msie :rolleyes: som om der var lige mange underlige ting som gode ting ved den :roller: :))

Edit: Hvis i forstår hva jeg mener..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (14.10.2004, 01:22)

31

torsdag, 14. oktober 2004, 01:24

Citeret

Nu jeg tænker over det er der jo mange alternativer til msie.. har kun prøvet avant ellers, men syns bare det var en anden version af msie :rolleyes: som om der var lige mange underlige ting som gode ting ved den :roller: :))

Edit: Hvis i forstår hva jeg mener..
forstår.. mozilla firefox til win ligner også ie meget men når man har brugt det et stykke tid finder man mange ting man senere ikke kan undvære... skriver fx fra firefox lige nu.. bruger slet ikke ie mere men det skal desværre være installeret for at flere af mine apps virker.. :lame:

32

torsdag, 14. oktober 2004, 01:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af EdgarBaba
forstår.. mozilla firefox til win ligner også ie meget men når man har brugt det et stykke tid finder man mange ting man senere ikke kan undvære... skriver fx fra firefox lige nu.. bruger slet ikke ie mere men det skal desværre være installeret for at flere af mine apps virker.. :lame:

Typisk M$ at tro at ALLE og enhver bruger deres produkter.. :lame:

Nå øjenlågene er ved at bli tunge, tror jeg smutter i seng, c'yahh 8)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.