Problemer med Red Alert 2

  • Hey Gutter og Gutinder :))


    Jeg har fået det problem at når jeg forsøger at starte Red Alert 2 så starten den op går i sort skærm i 2 sek. og går så tilbage til desktop.. en der ved hvad der ka være galt???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield


    prøver lige ;)


    har lige prøvet... eller rettere sagt. jeg prøvede dog kunne den kun køre i Win95 eller WinNT compability tilstand... så prøvede begge... bed 95 siger den Unload Debugger
    og med NT kan den ikke finde disc...


    prøver lige at installere nyeste patch

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield


    har lige prøvet... eller rettere sagt. jeg prøvede dog kunne den kun køre i Win95 eller WinNT compability tilstand... så prøvede begge... bed 95 siger den Unload Debugger
    og med NT kan den ikke finde disc...


    prøver lige at installere nyeste patch


    og det er så også forsøgt... men uden held... andre idéer? overvejer fanme kraftigt at købe Xp ! der ka da umuligt være lige så mange probs. som med Win2k

  • Når du kører dxdiag, kan den så fejlfrit udføre alle tests ?


    Jeg har haft problemer med nogle spil, som bare åbnede en sort skærm og så forsvandt igen. Det var DirectX som ikke var helt, som det skulle være og så var der lige et problem med min gfx driver også.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Når du kører dxdiag, kan den så fejlfrit udføre alle tests ?


    Jeg har haft problemer med nogle spil, som bare åbnede en sort skærm og så forsvandt igen. Det var DirectX som ikke var helt, som det skulle være og så var der lige et problem med min gfx driver også.


    tjekker lige :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield


    og det er så også forsøgt... men uden held... andre idéer? overvejer fanme kraftigt at købe Xp ! der ka da umuligt være lige så mange probs. som med Win2k


    I en af vores afd. var der en ung praktikant, som viste alt + lidt mere - han installerede Win2k i stedet for. For som han sagde det er bare sagen. Men ak - de ringede så efter mig, og spurgte hvad der var galt, for de kunne ikke spille alm. spil på den. Jeg måtte så over og fjerne lortet og installere 98 i stedet og vupti, så ku' de spille igen. Så ja - nup du dig et XP og så er du kørende igen. Det skal lige tilføjes, at de 6 maskiner, som Vi kører med - alle har XP Home ( i LAN) og der er ingen problemer overhovedet i spil eller noget.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    I en af vores afd. var der en ung praktikant, som viste alt + lidt mere - han installerede Win2k i stedet for. For som han sagde det er bare sagen. Men ak - de ringede så efter mig, og spurgte hvad der var galt, for de kunne ikke spille alm. spil på den. Jeg måtte så over og fjerne lortet og installere 98 i stedet og vupti, så ku' de spille igen. Så ja - nup du dig et XP og så er du kørende igen. Det skal lige tilføjes, at de 6 maskiner, som Vi kører med - alle har XP Home ( i LAN) og der er ingen problemer overhovedet i spil eller noget.


    ok så må jeg lige høre min far om han ka skaffe det billigt (dog lovligt) til mig :) så må jeg jo bare vente med Scooteren :(
    Pc'en er sq vigtigst...


    jeg har egentligt os Win98SE liggende ;) meeen tror det er for ridset hehe ;) meen... pisser mig bare af at min pc ikke funger :( men sådan skal det vel være...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astral_Light
    kan det overhovedet spilles på xp´ en...? :rolleyes:


    DET HAR DET BARE AT KUNNE :evil: ellers smider jeg det tilbage i fjæset på dem jeg køber det af :D (altså Xp'et ;) )

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield


    DET HAR DET BARE AT KUNNE :evil: ellers smider jeg det tilbage i fjæset på dem jeg køber det af :D (altså Xp'et ;) )


    Som jeg skrev i mit forrige indlæg - ja det kan det og uden specielle indstillinger.
    "Så bare bare ta' det roligt . . . . " ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Som jeg skrev i mit forrige indlæg - ja det kan det og uden specielle indstillinger.
    "Så bare bare ta' det roligt . . . . " ;)


    Finno :) regner med at ringe og høre min far om han ka skaffe det billigt til mig :) Altså Xp Home (behøver vel ik mere? altså Home Edition er nok ik?)


    :D så må jeg jo bare skippe Scootien ;)