Command & Conquer Generals

  • Hejsa Tweak Crew
    Jeg har lige lånt Command & Conquer Generals, af en ven her i efterårsferien, jeg prøver at spille et Skrimish Game, men efter 1-2 min. smadrer det hele, og den siger jeg er blevet DeFeadet, nogle der ved hva jeg gør galt?

  • Prøv at reinstaller..


    Men ikk for at lege politimand, er det ikk halv ulovligt at låne et spil? Lidt dumt at spørge om det her så ;)


    Hvis jeg ikk tar meget fejl så er det vist det, der sker når det er en ulovilig kopi, men der er jeg helt ude og rodde i spekulationer, syns bare der var noget der sagde det..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Prøv at reinstaller..


    Men ikk for at lege politimand, er det ikk halv ulovligt at låne et spil? Lidt dumt at spørge om det her så ;)


    Hvis jeg ikk tar meget fejl så er det vist det, der sker når det er en ulovilig kopi, men der er jeg helt ude og rodde i spekulationer, syns bare der var noget der sagde det..


    Der står jo ikke nogen steder at han har kopieret spillet, han har bare lånt det. Og hvis det er ulovligt at låne noget, hvorfor kan jeg så gå op og låne PS og PC spil på det lokale bibliotek?

  • Jeg har skam intet imod det, men ku bare godt forestille mig at der var en moderator der ikk ville ku li det..
    Og det med at det var en ulovlig kopi, sagde os det bare var noget jeg troede.. Syns at ha hørt det et eller andet sted ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky


    Der står jo ikke nogen steder at han har kopieret spillet, han har bare lånt det. Og hvis det er ulovligt at låne noget, hvorfor kan jeg så gå op og låne PS og PC spil på det lokale bibliotek?


    Fordi de godt må låne ting ud...eftersom de er et bibliotek :P

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • du skal reinstalle spillet ellers også reinstalle windows, min fætters gjorde det samme og så lavede jeg en hurtigt omgang FORMAT C:, og så virkede det igen, prøv at patche det måske hjælper det

  • En hurtig omgang format C:? Puha, kunne man blot det :P

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Den fejl skyldes at den ikke kan finde den rigtige serial, enten fordi det er en lidt beskidt version ;) eller også er det simpelthen en fejl i spillet/windows.


    Prøv at geninstallere spillet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Twilight
    Den fejl skyldes at den ikke kan finde den rigtige serial, enten fordi det er en lidt beskidt version ;) eller også er det simpelthen en fejl i spillet/windows.


    Prøv at geninstallere spillet.


    Syns nok jeg havde hørt det et sted før..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Jeg ved at, C&C RA2 gør det ind i mellem, hvis man bruger nocd-patch. Så plejer vi (på work) bare at genstarte 1 el. 2 gange. Så kører det igen.


    Interessant arbejde du har :P hvor ka man bli hyret og hva hedder stillingenen? Spil-og-spis-slik-hjælper ;)

  • Som nogen siger skyldes det at det ikke er en orginal du sidder med.


    Hvis det var orginal verision for du ikke denne fejl.


    Men se det fra den lyse side spillet koster ikke ret meget og er da klart pengene værd så smut ned i butikken og smid de små penge.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg tror lige jeg vil afkode hans spørgsmål til jer da det ser ud til at i har misforstået det :)


    Han siger noget i retning af:" jeg har lånt C&C generals af min ven, men når jeg spiller skirmish overlever jeg kun 2-3 minutter, så kommer fjenden og smadrer det hele og den siger jeg er "defeated", hvad gør jeg forkert?
    Er der nogen der har nogle gode råd?"


    Sådan ca. tror jeg han mente det :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mdj
    Jeg tror lige jeg vil afkode hans spørgsmål til jer da det ser ud til at i har misforstået det :)


    Han siger noget i retning af:" jeg har lånt C&C generals af min ven, men når jeg spiller skirmish overlever jeg kun 2-3 minutter, så kommer fjenden og smadrer det hele og den siger jeg er "defeated", hvad gør jeg forkert?
    Er der nogen der har nogle gode råd?"


    Sådan ca. tror jeg han mente det :)


    Tror jeg ikk du ska regne med.. Ellers vil jeg anbefale at bygge et forsvar måske, det jo ikk så svært, så hvorfor spørge om det? :boxed:

  • Fordi han ikke ved hvordan?!


    Kan du ikke se han skriver at den siger han er blevet "DeFeaded" som helt sikkert skulle have været "defeateD", hvorfor skulle spillet gå ned og skrive det?!


    Og også "efter 2 min smadrer det hele", skulle det betyde at den går ned?


    Det tror jeg ikke.
    Men det kunne være at han kom og fortalte hvad han mente, men jeg er ret sikker på at jeg har tydet det rigtigt :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

    Rettet en gang, sidst af Malk ().


  • Red Alert og C&C spillene har den sjove feature, at hvis man bruger eks. en uorg version kan man sagtens spille spillet i ganske kort tid, men pludselig ryger alle ens bygninger og enheder i luften og du taber. ;)

  • ok?


    dvs at man kan risikere at man sidder og spiller, og så lige pludselig står der bare "defeated"?


    Det er da den underligeste form for kopisikring jeg har hørt om :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mdj
    ok?


    dvs at man kan risikere at man sidder og spiller, og så lige pludselig står der bare "defeated"?


    Det er da den underligeste form for kopisikring jeg har hørt om :)


    Jep sker som regel i løbet af de første par minutter, underligt, ja, fedt fundet på, absolut.