Messenger's grove Fuck Up

  • jah... sidder her og snakker med damen...


    Og så begynder msn at gøre sådan at hun ikke kan modtage nogen beskeder fra mig, eller jeg modtager nogen af hendes beskeder... :S .... nogen der har nogen ide om hvad der kan være i vejen... reinstall har jeg prøvet ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield
    gad godt vide det... min messenger gider ikke logge på :(


    min logger fint på, men julias vil ikke - men hun står til at være online på min msn ... men hun kan (af gode grunde) ikke modtage mine beskeder :s ...


    Klokken 21.36


    Status for tjeneste


    Denne side opdateres, når oplysningerne bliver tilgængelige.
    .NET Messenger Service
    Alle systemer er stabile og kører.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Der er problemer i hele DK .. Jeg kan heller ikke komme på .. Kan jeg endelig komme på, virker det kun kort tid, så går det ned .. Folk modtager ikke mine beskeder og kan ikke sende til mig ..


    Problemet er flere steder i DK ..


    ikke bare i dk, jeg har flere fra england og holland der ikke kan modtage ... :'/

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Hehe en af mine venner havde ingen online på sin liste.. Så lige pludselig kom ALLESAMMEN på på en gang :)) :))


    Det der skete også for mig midt i Mission Impossible 2.. sad og så den på TV2. Min comp var lige så stille på vej til at nå stand-by da det nærmest brølede PLONG ud af mine højttalere. Jeg var næsten ved at falde ned af sengen af forskrækkelse.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Status for tjeneste


    Denne side opdateres, når oplysningerne bliver tilgængelige.
    .NET Messenger Service

    All Features
    Tjenesten er midlertidig utilgængelig. Prøv igen senere.
    Sidst opdateret: 11-10-2004 01:21:00 Pacific Time (GMT -8:00)