66.70 skodder efter kort tid!

  • Når jeg installere 66.70, så kører det hele fint et stykke tid, scorer ret meget i tests og kan OC fint. Men så begynder skidtet at performe ringe, jeg scorer 2000 point mindre i 2003 og Doom3 hakker grumme. Jeg har ikke pillet i noget eller installeret andet gejl. Temps på cpu og gfx ligger fint lavt. Andre der har oplevet det samme?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PimpF
    Når jeg installere 66.70, så kører det hele fint et stykke tid, scorer ret meget i tests og kan OC fint. Men så begynder skidtet at performe ringe, jeg scorer 2000 point mindre i 2003 og Doom3 hakker grumme. Jeg har ikke pillet i noget eller installeret andet gejl. Temps på cpu og gfx ligger fint lavt. Andre der har oplevet det samme?


    Så prøv 66.72 i stedet for - den kører suverænt her ;)


    http://downloads.guru3d.com/download.php?det=881

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Øhh... Så brug en anden driver ? ... Svært ? ... :boxed:


    det må være noget andet for jeg bruger samme driver uden problemer ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK


    det må være noget andet for jeg bruger samme driver uden problemer ;)


    Hmm... Fejl-40 så ? ... *G* ... Ej, jeg ville nu bare have prøvet anden driver... Der er jo nok at tage af ... Har stadig ikke fundet ud af hvilken en der er bedst... :))

  • Hvad er det egentlig for nogle drivere??


    Jeg kører med 61.77...den nyeste iflg. deres side. Undskyld min uvidenhed, men har jo ikke brugt nVidia i Gud ved hvor lang tid :P

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Jeg kører med 61.77...den nyeste iflg. deres side.


    Det fik mig til at tænke på noget ... Hvis 61.77 er den nyeste ifølge nVidia (som den jo er).... Hvem har så lavet 66.81 ? :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Det fik mig til at tænke på noget ... Hvis 61.77 er den nyeste ifølge nVidia (som den jo er).... Hvem har så lavet 66.81 ? :boxed:



    Jamen du tog ordene ud af min mund... Men jeg ved jo ingenting .... :rolleyes:

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg



    Jamen du tog ordene ud af min mund... Men jeg ved jo ingenting .... :rolleyes:


    HeHe. Velkommen i klubb :O *G*


    Det er sgu ikke HELT logisk ... Slet ikke hvis det er en officiel driver .... Men er det jo forhåbenligt heller ikke for så giver det jo ingen mening. 66.81 er vel bare en BETA eller ligende ... ;)

  • alle driver der er nyere end 61.77 er beta.


    ;)


    det er stadig nvidia der laver dem de smider bare ikke nær så mange færdige drivere ud

  • Det er en af grundene til at Jeg blev træt af Nvidia:
    velkommen i (beta) helvede. 8)

    R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

    LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Razorblade
    Det er en af grundene til at Jeg blev træt af Nvidia:
    velkommen i (beta) helvede. 8)


    jeg er nu glad for nvidias drivere de fleste af dem virker uden problemer også beta driverne.


    dog er jeg lidt skuffet over de er så langsomme til at komme med final versioner.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Razorblade
    Det er en af grundene til at Jeg blev træt af Nvidia:
    velkommen i (beta) helvede. 8)


    Virker nu fint her ... ;) ... Vidste ikke det var en BETA før Devil_Dude sagde det. *G* :))


    Af en eller anden årsag, så står mit NV-control-panel på dansk ... :boxed: ... Men fair nok. Det virker da, så overlever jo nok... :))


    Har dog ikke fundet et OC-tool til nVidia der giver brugeren frie hænder og ikke skal "teste" brugerens indstillinger først ... :boxed:

  • Grillrotten aka smartass, jeg vil gerne bruge 66.70 fordi jeg kan OC gfx mere med den driver installeret end de andre jeg har prøvet. Jeg er godt klar over jeg bare kan prøve en anden driver, jeg oprettede tråden for at høre om andre havde samme problem eller har haft med andre drivere...