Half-Life 2 Steamed

  • det skal altså ige siges at det IKKE er half-life 2 som kommer ud idag.. klokken 20.00 det er CS:S som kommer i aften..

  • Hvis man har preloaded HL2, kan man så spille det når det udkommer ? Og meinder hvad er det for et baggrunds billede ? :P

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af b34tz0r
    Hvis man har preloaded HL2, kan man så spille det når det udkommer ? :P


    Jeps hvis man har preloadede spillet vil man kunne gå igang med spillet når de engang får skidtet udgivet!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af steven


    Jeps hvis man har preloadede spillet vil man kunne gå igang med spillet når de engang får skidtet udgivet!


    Det vil sige, at man ikke behøver cd-key og sådan ?

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af b34tz0r


    Det vil sige, at man ikke behøver cd-key og sådan ?


    haha den tror du da vel ikke selv på :P men nej du skal have en key
    du kan købe en på steam eller bruge en hvis du har en ati kupon

  • fortrækker nu stadig og købe det i en butik :roller: hvis man alligevel skal købe det, så ka man da lige godt gøre det i en butik, i stedet for at downloade det via steam.. ville jeg da mene..

  • ja alyssa milano er mums men det pic der er liiige en tand for stort.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • øh det viser da intet som børn ikke har set da de voksede op...og endda på en kunsterisk måde.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • omg jehovas vidner har overtaget herinde.......eller er det indre mission.
    alt sammen over noget så uskyldigt... _W_

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN
    det et hardware/overclock forum det her..bare bryster osv. kan man finde mange andre steder, det høre ikke hjemme her.


    Er det ikke også et nørde forum :))


    Hehe...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN
    det et hardware/overclock forum det her..bare bryster osv. kan man finde mange andre steder, det høre ikke hjemme her.


    HVad er det for noget at sige, der var da ikke det minste med nøgne bryster, dig der ser helt forkert. :boxed:


    Og der var altså en som spurgte mig om hvad det var for et billede.. :rolleyes:


    Så slap lige af.. i er farer op over ingen ting... ;)

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().


  • jeg "farer" skam ik op over noget som helst..og det var ik engang dit billede jeg hentydet til, mester.

  • _W_


    slet mit indlæg hvis det tænder dig.......var i relation til et andet post i det topic. Synd alle andre end moderators er enten glade eller ligeglade, vi burde samle ind til lidt prozac.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN


    fuldstændig ligeglad med hvor uskyldig du mente det billede var,hvis du vil kig/poste nøgne damer så find et andet sted, det høre ikke hjemme her. længere er den ik.


    Hvis der "ejeren" af tråden ikk protesterer over det, så syns jeg da det er fint at køre lidt ot.. Det er da hygge..