Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Tomorrow at 11 am PST, the Half-Life 2 Steam offers will be ready for purchase. Those who purchase via Steam, will receive the final version of Counter-Strike: Source immediately. Half-Life 2 and other games in the Steam offerings will be made available to purchasers upon their release.
Asus rampage II extreme x58
Intel I7 965 Bloomfield 3.2 @ 4.0 ghz socket 1366 H2o
Asus GeForce 2 x 280 i SLI
c: OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
Crousial dominator 6 x 1 gb 1866 Mhz m blæser
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 7, 64 bit
Lån FTPRegler hvis du er oprettet, PM navn/kode. Så opretter jeg dig. Blog
Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Meinder" (10.10.2004, 20:11)
fortrækker nu stadig og købe det i en butik hvis man alligevel skal købe det, så ka man da lige godt gøre det i en butik, i stedet for at downloade det via steam.. ville jeg da mene..
Oprindeligt indlæg af ShakaleN
det et hardware/overclock forum det her..bare bryster osv. kan man finde mange andre steder, det høre ikke hjemme her.
HVad er det for noget at sige, der var da ikke det minste med nøgne bryster, dig der ser helt forkert.
Og der var altså en som spurgte mig om hvad det var for et billede..
Så slap lige af.. i er farer op over ingen ting...
Asus rampage II extreme x58
Intel I7 965 Bloomfield 3.2 @ 4.0 ghz socket 1366 H2o
Asus GeForce 2 x 280 i SLI
c: OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
Crousial dominator 6 x 1 gb 1866 Mhz m blæser
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 7, 64 bit
Lån FTPRegler hvis du er oprettet, PM navn/kode. Så opretter jeg dig. Blog
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Meinder" (10.10.2004, 20:07)
Oprindeligt indlæg af Fragman
omg jehovas vidner har overtaget herinde.......eller er det indre mission.
alt sammen over noget så uskyldigt... _W_
fuldstændig ligeglad med hvor uskyldig du mente det billede var,hvis du vil kig/poste nøgne damer så find et andet sted, det høre ikke hjemme her. længere er den ik.