Nyt online spil

  • Heysa nogle der spiller det her online spil, det er et ekstremt fedt spil hvor man styrer sin egen by og skal angribe andre byer og bygge sin egen op. Prøv det !
    Hvis i er gode nok kan i komme i klan med mig :P


    DarkThrone

  • hvad hedder du derinde ?
    Min klan hedder "Danish Prides" tjek os lige ;)


    til alle der ik spiller det.. PRØV DET ! :D

  • Hva snakker du om din affe det er jeg sådan man melder sig ind..! bare fordi jeg får noed ud af det gør det jeg bare bedre for mig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S
    Hva snakker du om din affe det er jeg sådan man melder sig ind..! bare fordi jeg får noed ud af det gør det jeg bare bedre for mig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Sys også stadig det er noob.. og det er ikk lovligt ifølge deres regler

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone


    Sys også stadig det er noob.. og det er ikk lovligt ifølge deres regler


    Ej nu må i fandeme styre jer at begynde at skrive alt muligt bare fordi han linker til sinde via sig selv.... tag en tudekiks vis det er så galt...

  • Regler mig i røven hvis jeg skal bannes for det så er det sku okay.. MEN LAMT !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S
    Regler mig i røven hvis jeg skal bannes for det så er det sku okay.. MEN LAMT !


    Du sir lige til hvis du blir bannet, har nemlig sendt en mail

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • LO! Det er da latterligt at brokke sig over den slags ting, han gir dig/jer en chance for at udvide din horisont.. Og vores andres!

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Ja det er rigtig nok, men hvad brokker de sig over jeg giver dem mulighed for at lære et nyt spil at kende også begynder de at whine som små grise, hvis de har så meget imod det så kan de lade være at trykke.
    for når du trækker skal du trykke på et andet link før man hjælper, så de har ik gjort noed så der er intet at whine over


    :crazyeyes: :camp:

  • Hvad hedder spillet ? Er det freeware ? hvor kan jeg dl'e det ? Hvis du/I kan give mig svar på nogle af mine spørgsmål og det er Ja vil jeg da prøve og game der under navnet b34tz0r :P

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S
    Ja det er rigtig nok, men hvad brokker de sig over jeg giver dem mulighed for at lære et nyt spil at kende også begynder de at whine som små grise, hvis de har så meget imod det så kan de lade være at trykke.
    for når du trækker skal du trykke på et andet link før man hjælper, så de har ik gjort noed så der er intet at whine over


    :crazyeyes: :camp:


    det fair nok og jeg forstår dig men.... styr lige dit sprog.... det her er et forum og hvis det skal være et godt forum må man sku kunne sætte sig ned og snakke pænt til hinanden, om tingen ellers ender det her forum som andre forums "nævner ingen navne!"

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Jeg har et mindre problem.... og håber nogle af jer kan hjælpe mig.... nu er det jo sådan at jeg har købt 5 huse og skal opgrade til næste level for at ku få flere........ men når jeg gør det så sker der ikke noget...... har ca. 150000 kilo på banken og det koster kun 110000 at gøre det..... men der sker bare ikke noget når jeg trykker på at upgrade village...... ???


    Er der nogle der har haft samme problem?