Nfsu navne

  • Spiller Nfsu tit og tænkte på at det kunne være sjov at kende tweakbrugere ,selv hedder jeg Cactus ,Tumorx ,nanobot og decompile !


    Så hvis i har lyst til at skulle genkendes så skriv hvad i kalder jer !

  • Spillet det ikk online mer, det er så godt som umuligt at spille mod en ærlig spiller... alle cheater :(

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • DKViking her......btw har nu ikke spillet mod direkte cheatere...tror jeg ikke, men de fleste lagger sindssygt....


    kan vi ikke få et privat tweak.dk rum :)


    og folk med alle de store comps kunne da godt lave et ventrilo rum så man kan sidde og snakke........

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    DKViking her......btw har nu ikke spillet mod direkte cheatere...tror jeg ikke, men de fleste lagger sindssygt....


    kan vi ikke få et privat tweak.dk rum :)


    og folk med alle de store comps kunne da godt lave et ventrilo rum så man kan sidde og snakke........


    Hehe det med VT har jeg overvejet, men jeg har ikk registrret MIT vt åbenbart, så kan kun ha 8 inde af gangen på min server... skod

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • ja det bliver jo hurtigt lidt for lidt.....men er det din egen kan du jo overveje at bruge version 2.1 .....har server filerne til at ligge osv....og kan da godt hjælpe med at sætte det op...min upload er desværre for lille til jeg kan trække det ordentligt

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    ja det bliver jo hurtigt lidt for lidt.....men er det din egen kan du jo overveje at bruge version 2.1 .....har server filerne til at ligge osv....og kan da godt hjælpe med at sætte det op...min upload er desværre for lille til jeg kan trække det ordentligt



    Bruger den nyeste... og den kører på en FreeBSD maskine, så en windows version ville ikk hjælpe mig :(

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Jeg hedder MAXOC & A51UFO men spiller mest med MAXOC
    NV jeg er da frisk omkring kl 20.00 hvis det er ?? :T


    Jeg Plejer at være i de lobbyer der hedder NA Central i de forskælige spilleformer


    en anden ting nu er der heller ikke så lang tid til NFSU2 kommer den 18.11.2004 :P tror det bliver så nice og der skulle være Team Speak II indbyget så man kan snakkes sammen


    Nogle der har hørt om der er en Demo på trapperne ?


  • Jeg har intet hørt om en demo, desværre. Glæder mig lige som når et lille barn glæder sig til juleaften, det spil bliver så godt. Bare alle de mange muligheder der er for indstilling af bilen.. puha, det kommer der til at gå tid med. :boxed:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Hej CC :)


    Jamen så vil jeg da kigge efter dig kl 20 i NA !


    Nul Demo af Nfsu2 endnu ,hvis der overhovedet kommer en X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NordVang
    Nul Demo af Nfsu2 endnu ,hvis der overhovedet kommer en X(


    Det vil da næsten være en skam hvis der ikke gjorde det. Da demoen til 1'eren udkom, blev den da godt nok også slidt godt igennem sådan som den blev spillet verden over, inden det endelige spil dukkede op. :P

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Engel det er så sandt ,fatter heller ikke at de ikke sender en demo ud ,for bedre reklame kan de da ikke få :roller:
    Hvad hedder du i Nfsu ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NordVang
    Engel det er så sandt ,fatter heller ikke at de ikke sender en demo ud ,for bedre reklame kan de da ikke få :roller:
    Hvad hedder du i Nfsu ?


    Hehe nej, det er jo lige det. Men det kan da også godt være at der kommer en demo, de har jo lidt tid at løbe på endnu, inden det endelige spil kommer. Jeg skal ihvertfald nok krydse fingre for at der dukker en op. ;)


    Men jeg spiller ikke online, det er der simpelthen for mange cheatere til at jeg gider bruge min tid på. :(

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NordVang
    Hej CC :)


    Jamen så vil jeg da kigge efter dig kl 20 i NA !


    Nul Demo af Nfsu2 endnu ,hvis der overhovedet kommer en X(


    Lyder godt NV kan jeg ikke lige finde dig slår jeg på tråden hvis det er ok ;)


    men må sige jeg er blevet lidt rusten på det sidste da jeg ikke har haft tid til at game så meget ;)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Men jeg spiller ikke online, det er der simpelthen for mange cheatere til at jeg gider bruge min tid på. :(


    Ja men sådan er det jo men så må man bare køre fra dem :T det plejer at gå for det meste ;)


    feks når folk har uendelig NOS så fyre de bare til den og kan ikke styre en skid aligevæld så er man bare lidt go til teknisk kørsel (Bremse/gas) så får de baghjul ;)

  • He he .. rusten ,det er jeg også ,har ikke spillet i en uges tid ,da jeg har foldet for folding@home !
    Det trækker max varme i spanden og der skal bedre køl på ,hvis begge prog`s skal køre :)
    Er klar kl 20 !
    Selvfølelig du ringer bare :)


    Kom med Købkøb ,ku`være sjov ,vi skal nok være flinke :)

  • som sagt det enste de kan cheat med fortiden er alle parts men det hjælper dem ikke serlig maget vis du kan finde ud af at komme hurtig af sted fra start linen.


    siger ikke hvordan ;)



    HkS1Devil heder jeg der inde

  • spiller det desværre ik mere online.. venter nok til NFSU 2 udkommer :D


    Kan huske jeg altid ownede Highway :)) ingen der kunne banke mig i den :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    spiller det desværre ik mere online.. venter nok til NFSU 2 udkommer :D


    Kan huske jeg altid ownede Highway :)) ingen der kunne banke mig i den :D


    Nice ! Mr. ???