Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 3. oktober 2004, 14:37

Tja... Har lige lånt spillet af en ven for at se om jeg gider købe det...

Har så installeret osv.. Det virker fint nok... Lige indtil jeg trykker nyt game... Vælger så en character... Så kommer den ind i banen og der står en figur foran dig... Jeg kan lige nå at løbe men så går skærmen i sort... Spillet kører osv... Der er bare intet billed... Hvad fanden kan det skyldes???

3

søndag, 3. oktober 2004, 15:00

Nej men jeg bruger en No-CD pga han selv spiller det online???

Er der en no-cd til den???

4

søndag, 3. oktober 2004, 15:22

er der ikke noget ekstra på den cd som du skal installere?

jeg lånte det også engang og den gik også i sort.

jeg mener det program kommer frem når man første gang prøver at installere spillet, kan bare ikke huske hvad det hedder

Cisco Certified Network Associate — CCNA

5

søndag, 3. oktober 2004, 16:01

Jeg installerede patch 1.5 og brugte en no-cd til den... Det vitker perfekt nu...

6

søndag, 3. oktober 2004, 16:03

1.5'eren er fuld af fejl. Se om du ikke kan få den nyeste 1.7 til at virke.

7

søndag, 3. oktober 2004, 17:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af Rhinoceros
1.5'eren er fuld af fejl. Se om du ikke kan få den nyeste 1.7 til at virke.

Der ingen No-CD... Det gør heller ikke noget... Så længe jeg lige kan spille det lidt...

Det virker for meget som D2 i starten... Ændrer det sig???

8

søndag, 3. oktober 2004, 18:29

Altså jeg synes det er meget federe end diablo... Bedre Grafik :D Men også sjovere.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.