1

søndag, 3. oktober 2004, 08:17

Hej, jeg har lige startet min comp. op til min skærk ser jeg, at næsten alt er blevet sat på default. Næsten alle mine ikoner er blevet slettet og min start sidde er blevet til www.MSN.com (istedet for www.tweak.dk/forum :P ). Alt hvad jeg har ændret ved windows er blevet sat til default... Jeg mener ikke, at jeg gjorde noget i går aftes, som kan være skyld i dette.

Hvad kan have gjordt det her ?

Edit : Jeg bruger Tweak UI, men så vidt jeg ved kan det da ikke gøre sådan noget ?
Jeg har lige prøvet at køre windows media player, og så beder den mig om, at sætte wmp op, som om jeg aldrig har kørt det før...

Forlovet myrdet over MMORPG
Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "b34tz0r" (03.10.2004, 08:26)

2

søndag, 3. oktober 2004, 09:20

Sikker på du ikke er blevet logget ind som en anden bruger?

3

søndag, 3. oktober 2004, 12:09

Der er kun en bruger/mig som er på min comp...

Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

4

søndag, 3. oktober 2004, 12:14

det lyder nu ikke som noget en hacker kunne finde på at lave .. har nu heller aldrig hørt om det problem i windows før..

men som bubbi skriver kan det meget vel have noget at gøre med opsætningen af brugerne..

embedded systems enthusiast

5

søndag, 3. oktober 2004, 12:27

tja jeg tror nu bare at det er tweak ui der har lavet kluder i det...

6

søndag, 3. oktober 2004, 12:35

du kunne jo prøve et andet program som jeg synes er bedre en tweak ui .. der er flere funktioner og det bedste af det hele er, at det ikke er M$..

X-Setup Pro 6.6

http://www.x-setup.net

embedded systems enthusiast

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.