• Har aldrig spillet det, så lyder spørgsmålet bare..
    Hvor mange af alle de spil med the sims skal jeg købe hvis jeg skal spille det optimalt? Eller sætter det kun grænser for hvad jeg kan og hvor?

  • du skal ikke købe alle de der "mods" til the sims... køb hellere the sims 2...


    Ja de forskellige "mods" gør bare sådan at du kan noget ud over, bare at sidde i det samme hus og kukkelure... Men hvis du ikke har spillet the sims før og ikke vil kaste dig ud i 2'eren, så køb the sims, og living large/living it up <--- det er en expansion pack til the sims 1, det er bare så du får nogle nye ting, det gør det lidt sjovere

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • syntes bare du skal købe the sims 2 da de ikke har lavet nogen forskel på systemet overhovedet

    så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

  • det kan virkelig ikke lønne sig at købe Sims, lige meget hvor meget du kan i forhold til Sims 2.. Sims 2 er sims overlegnet med mange længder både grafisk og gameplay og der vil komme udvidelser til Sims 2 også (er jeg sten sikker på ;) )

  • Det tror jeg også er et rimeligt sikkert `bet` :)


    Det ville ligne EA games dårligt hvis de ikke vred det spil for alle de klejner de kan få ud af det :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr