Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 2. oktober 2004, 16:34

Har hørt mange sige at TweakUI bare skulle være så godt...men til hvad...? :rolleyes:

2

lørdag, 2. oktober 2004, 16:38

du kan ændre en masse ting i windows, som normalt er skjulte.. du kan dl det fra microsofts hjemmeside..

embedded systems enthusiast

3

lørdag, 2. oktober 2004, 16:45

hva er de bedste ting man kan ændre med det?

4

lørdag, 2. oktober 2004, 17:02

Der er intet der hjælper meget... Jeg bruger det kun til at lave lidt om på windows.

Forlovet myrdet over MMORPG
Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

5

lørdag, 2. oktober 2004, 18:28

En god idé ville være at prøve programmet.

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

6

lørdag, 2. oktober 2004, 19:11

ellers kan du skrive gpedit.msc i start => kør.

Mange af de ting der ligger i TweakUI findes også der ;)

Findes vidst kun i XP Pro.

7

lørdag, 2. oktober 2004, 19:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aerial

jeps prøvede lige i Xp home, og den fil findes ikke

Cisco Certified Network Associate — CCNA

8

lørdag, 2. oktober 2004, 20:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^

Citeret

nej den kan ikk finde det....

men hvilke indstillinger bruger i?

9

lørdag, 2. oktober 2004, 23:09

Jeg bruger mest Tweak UI til at få min comp til at logge på automatisk, så man er fri for den irreterende velkomst skærm, og så har jeg også lavet min genvejs ikoner mindre, og ellers har jeg lavet en masse andre småting..

Nu ved jeg om du har tænkt dig, at tweake din comp, for så synes jeg du skal kigge forbi www.wintip.dk der er en masse sjov :D

Forlovet myrdet over MMORPG
Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "b34tz0r" (04.10.2004, 16:59)

10

søndag, 3. oktober 2004, 10:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af Teffer

Citeret

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^

Citeret

nej den kan ikk finde det....

men hvilke indstillinger bruger i?

Mange af de ting du finder i tweakui er faktisk dem du ser under Administrative Templates.

Noget så simpelt som dokumenter i startmenuen er en fantastisk ting at slippe af med.

11

søndag, 3. oktober 2004, 13:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af b34tz0r
Jeg bruger mest Tweak UI til at få min comp til at logge på automatisk, så man er fri for den irreterende velkomst skærm, og så har jeg også lavet min genvejs ikoner mindre, og ellers har jeg lavet en masse andre småting..

Nu ved jeg om du har tænkt dig, at tweake din comp, for så synes jeg du skal kigge forbi www.wintip.dk det er en samme sjov :D

da en lille sjov hjemmeside at kigge på

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.