Forgotten Hope problemer

  • Jeg har efter en masse timer med Battlefield 1942 begyndt at kede mig lidt med det, så jeg besluttede mig for at hente Forgotten Hope moddet..


    Så efter 1.5gb glæder jeg mig til at prøve det, men ka ikk få det til at virke..


    Har os prøvet med Desert Combat, det samme..



    Får bare en lyd og så ender jeg på skrivebordet igen.. Nogen der ka løse mit prob?
    B34tz0r svarer nok for mig, da jeg ikk ka være på net hele tiden (56k :O )

  • Ehm så vidt jeg husker kan du kun spille online med de 2 mods, altså ikke mod bots. Da du kun har 56k kan det nok desværre ikke lade sig gøre - men hey hvordan fik du så 1.5 gb ned ? 8o


    Du har vel installeret alle 3 fh filer til din bf1942 mappe?
    Hvis det er installeret rigtigt burde du kunne finde fh mappen inden under mods. Det ser sådan ud hos mig --> d:\spil\Battlefield 1942\Mods\FH

    AMD 64 3500+ & ASUS A8V Deluxe Wi-Fi
    4*512 DDR Corsair Value Kit PC3200 & Antec Super Lanboy
    Maxtor Diamondmax 10 300gb Sata & Seagate Barracuda 120gb
    DELL 2005FPW

    POV GeForce 6800GT & Audigy 2 ZS

  • Hans far har 2mbit, og er kun der hver anden weekend :


    Edit : Det virker ikke... :/

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

    Rettet en gang, sidst af b34tz0r ().

  • Men altså hva er det der ikke virker?! Kan man slet ikke komme ind i spillet, eller er det når man joiner en server?! Og er den seneste bf1942 patch installeret (1.6 mener jeg)?

    AMD 64 3500+ & ASUS A8V Deluxe Wi-Fi
    4*512 DDR Corsair Value Kit PC3200 & Antec Super Lanboy
    Maxtor Diamondmax 10 300gb Sata & Seagate Barracuda 120gb
    DELL 2005FPW

    POV GeForce 6800GT & Audigy 2 ZS

  • Prøv at geninstallere hele skidtet, inklusiv Bf 1942 < Virkede for mig.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Skal den nyeste patch være installeret ? For så er det nok derfor han har slet ikke opdateret det. Den går bare ind i det normale bf1942, og ikke moddet... og når han installere det manuelt, så starter den, man kan høre intro lyden i 2 sek og så lukker den og laver samme lyd, sopm når windows har lavet en fejl, emn der kommer ikke nogel fejlmeddelse :(


    Edit : Han har geninstalleret mindst 10 gange...

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

    Rettet en gang, sidst af b34tz0r ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af b34tz0r
    Skal den nyeste patch være installeret ? For så er det nok derfor han har slet ikke opdateret det. Den går bare ind i det normale bf1942, og ikke moddet... og når han installere det manuelt, så starter den, man kan høre intro lyden i 2 sek og så lukker den og laver samme lyd, sopm når windows har lavet en fejl, emn der kommer ikke nogel fejlmeddelse :(


    Edit : Han har geninstalleret mindst 10 gange...


    Ja, den nyeste patch skal være installeret mener jeg.. Eller også en næsten ny, mente det stod på deres side hvilken patch, hvilken patch man skulle have.. Men gjorde det åbenbart ikke..


    Men som sagt, jeg er næsten helt 100 på, at det er der problemet ligger :)