Program til at ændre FSB i windows

  • Som titlen siger er jeg på jagt efter et program hvorved det bliver muilgt at ændre FSB i windows + div( et program a la Clockgen - men blot ét der kan bruges sammen med et Abit IC7 Max3 board)!


    Nogen der kan hjælpe?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
    prøv at gå ind på http://www.podien.de og se om cpufsb virker, hvis ikke så er der det andet program inde på samme side


    CPUFSB undstykker ikke max3 har selv haft prøve det

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Audane
    Andre forslag?


    ( Meinder: så vidt jeg kan se er det netop clockgen du tilbyder - ikke sandt?)


    Ja netop i windows. Og det jeg linkede til dig, bruger jeg selv.. har jo også IC7-MAX3.. og det virker.


    Grill. han søgte efter noget til windows.


    Han ved sikkert godt man kan oc i bios..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet 2 gange, sidst af Meinder ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meinder
    Ja netop i windows. Og det jeg linkede til dig, bruger jeg selv.. har jo også IC7-MAX3.. og det virker.


    Okay - jeg læste sådan set bare lidt info om programmet og hvilke bundkort og chipsets det var kompatibelt med, og da IC7 MAX3 ikke var på listen gik jeg ud fra at det ikke fungerede med boardet :D
    Jeg vil fluks gå i gang med at teste det!


    Grillrotten: læs venligst hvad jeg skriver i mit første indlæg her i tråden inden du kommenterer tak ;) Jeg ved ganske udmærket hvordan man hæver FSB'en i bios'en....ellers havde jeg bare søgt på dét!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Audane


    Okay - jeg læste sådan set bare lidt info om programmet og hvilke bundkort og chipsets det var kompatibelt med, og da IC7 MAX3 ikke var på listen gik jeg ud fra at det ikke fungerede med boardet :D
    Jeg vil fluks gå i gang med at teste det!


    Grillrotten: læs venligst hvad jeg skriver i mit første indlæg her i tråden inden du kommenterer tak ;) Jeg ved ganske udmærket hvordan man hæver FSB'en i bios'en....ellers havde jeg bare søgt på dét!


    Der er en tekst fil i winrar mappen, hvor der står hvad den understytter.. :)

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().

  • Har jeg set Meinder ;=)


    Jeg kiggede på deres hjemmeside, og så ikke IC7 MAX3 angivet.. hvorfor det så ikke lige var på listen ved jeg ikke ( eller også har jeg blot ikke læst det ordentligt! )