Diverse Format > VOB

  • Hey ...


    En af mine kollegaer spurgte mig i dag om jeg kendte et program der kunne converte diverse "video-formater" så som DivX, Xvid og diverse MPEG-filer til DVD/VOB-format så han kunne brænde dem ned på en DVD og afspille dem i hans kedelige DVD-afspiller der kun kan afspille DVD/VOB-format...


    Kender i et program der kan klare det ? ... Det skal være ét program som skal kunne det hele ... og skal ikke være for indviklet ... Han er IKKE en computer-nørd... Eller hvad man nu skal sige ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Ser faktisk ud til det er et rimligt smart program...
    Kan konvatere både DivX, XVid, ASF, WMV, RM, QuickTime MOV, Flash SWF...


    Tror jeg da lige jeg henter til mig selv også.. :)


    Jeps. Ser faktisk rimelig nice ud ... og endda meget simpelt ... Det er jo bare at klikke på det format man vil ende med og så finde filen der skal ende som det format .. og voila ...


    Er lige i gang med at teste det med et par filer ... Men indtil da, så ser det jo ud til at programmet virker fint fint .... Men skal jo lige se resultatet ...


    Hvis det virker godt, så kunne det jo være jeg skulle se om jeg ikke have et par blandede filer der skulle fyres ned som DVD/VOB

  • Very nice program ... :clap:


    Det tror jeg sgu han bliver glad for. Det er jo så simpelt som det kan være og virker jo rigtig godt med de filer jeg lige har testet med.


    Også nice nok at de har lavet en batch-run i programmet, så man kan lave en liste med fx. 5-10 filer der skal convertes så den bare kan stå og arbejde med de par håndfulde filer én efter én ... :clap: