Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 25. september 2004, 16:44

Jeg har ikke før prøvet denne slags spil. Har tænkt lidt på, at gi' mig i kast med det. Så vil for sjov høre, hvilket spil, der er klart mest WIN i denne genre?

Jeg har ikke joystick, og gider ikke have det.

Hvad siger I?

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

2

lørdag, 25. september 2004, 17:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg
Jeg har ikke før prøvet denne slags spil. Har tænkt lidt på, at gi' mig i kast med det. Så vil for sjov høre, hvilket spil, der er klart mest WIN i denne genre?

Hvad siger I?

Flight-sim´s stinker uden joystick....

27" iMac / i5 2500s / 16GB DDR3 / HD 6770M / 2560x1440 IPS
275GB Crucial MX300 / Airport Extreme / iSight / Apple Magic Keyboard @ Magic Mouse2

12" MacBook / Core m5 / 8GB DDR3L / HD 515 / 2304x1440 Retina/IPS
512GB Apple PCI-e SSD / AirPort Extreme (ac) / iSight

3

lørdag, 25. september 2004, 17:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick

Citeret

Hvad siger I?

Kan godt være. Men hvem ved (jeg gør ikke), måske er der et godt flightsim derude, hvor mousecontrol er fremragende??

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

4

lørdag, 25. september 2004, 17:22

Battlefield? :boxed:

lock-on.

et joystick vil koste dig 100-200 kr.

du ka ikke flyve uden et joyestick, så det i hvert fald ikke sjovt

5

lørdag, 25. september 2004, 17:26

Nåh, ok. Så glem det med joysticket :) Men kom med nogle forslag til gode flight(combat) sims :)

MED joystick også :D

Edit: Så laver jeg lige en anden tråd om joystick da :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Berleburg" (25.09.2004, 17:27)

6

lørdag, 25. september 2004, 17:48

Flight simulator 2004 med diverse nye fly er så NICE

Lock on mordern combat

Combat flight simulator 3

Der var et eller andet Ace combat 6 der så rimeligt sejt ud også :D

7

lørdag, 25. september 2004, 17:58

Kan det virkelig passe, at det er M$ der dominerer Flight-sim scenen? :)

8

lørdag, 25. september 2004, 18:06

Nogen der har prøvet IL2 Sturmovik?

9

lørdag, 25. september 2004, 18:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick

Flight Simulators stinker bare generalt... *G* :))

Citeret

Kan godt være. Men hvem ved (jeg gør ikke), måske er der et godt flightsim derude, hvor mousecontrol er fremragende??

BF1942 : Desert Combat
BFV
BFV : Point of Existence

Kan jeg da godt li at flyve i ... :)) ... Med mus og keys ja ... 8)

Citeret

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
Battlefield? :boxed:

Hov hov med det fjæs ... :))

Citeret

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
du ka ikke flyve uden et joyestick, så det i hvert fald ikke sjovt

Vrøvl ... :))

Måske gældende med MS Flight Simulator og ligende, men hvad sjovt er der i at bare flyve ?... :boxed:

10

lørdag, 25. september 2004, 18:20

Derfor jeg også gerne vil skyde ting ned :)

Men hvis jeg nu siger, at jeg vil have MS Combat FL-Sim, er der så nogen grund til at vælge noget andet? Med andre er, kan pengene bruges på et andet spil der er bedre?

11

lørdag, 25. september 2004, 18:29

Fandt lige det her: http://www.ubi.com/US/Games/pacificfighters_pc.htm

Ser ret spændende ud :D

12

lørdag, 25. september 2004, 18:30

Hvis du vil have sjove air combats, så skal du spille Crimson Skies. Det er uhyrlig sjovt over lan osv! Det er dog ikke så simulator orienteret...I øvrigt er det også lavet af Microsoft :))

13

lørdag, 25. september 2004, 18:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af Recon_99
Hvis du vil have sjove air combats, så skal du spille Crimson Skies. Det er uhyrlig sjovt over lan osv! Det er dog ikke så simulator orienteret...I øvrigt er det også lavet af Microsoft :))

Skal jeg notere mig :)

14

lørdag, 25. september 2004, 18:39

det ik sjovt at flyve med keys, i Bf'erne går det nogenlunde.

Det er bare så sjover med et joystick dog, at kaste sig rundt med sin Phantom og kaste napalms til højre og venstre er nu sjovere med et stick :D

15

lørdag, 25. september 2004, 19:56

Jeg vil sige IL-2 Sturmovik med Expansion.

Pacific Fighters ser også lovende ud.
Det er lavet af de samme som har lavet IL-2, og derfor er det nok samme engine med nogle ændringer.

16

lørdag, 25. september 2004, 19:57

IL-2 Sturmovik: Forgotten Battles sammen med Ace Expansion Pack, så er du kørende.

Jeg købte oprindeligt et Logitech Extreme 3D Pro, men det viste sig at være sløvt og hurtigt nedslidt, så købte jeg et Saitek Cyborg 3D til en slant af Logitech'et, ingen drivere, men det virker 10 gange bedre.

17

lørdag, 25. september 2004, 19:59

Der er vist en common fejl på det der billige logitech, så det hælder mod højre efter et stykke tid.

Tror jeg ofrer lidt mere og får noget ordentligt. Evt. det der Freedom joystick. Ser også lækkert ud.

Tror også jeg venter på Pacific Fighter, hvis der ikke dukker noget andet op, det ser nemlig vildt fedt ud =)

18

tirsdag, 5. oktober 2004, 18:36

Lock-on som er blevet forslået.. Kan jeg godt anbefale hvis du vil ha udfordring, det er svært at styre flyet, og jeg gav op fordi jeg ikke kunne, og der er mega mange knapper osv. fattede nada af det spil.. Men hvis du søger udfordring, er det da lige noget for dig :D der er i hvert fald noget du kan skyde ned.. hehe

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.