SP2 hvilke problemer ??

  • Overvejer at smide SP2 ind men har hørt at der er en del problemer med den... er disse blevet fixet eller hvad er disse fejl ??


    Vil jo ikke smide den ind hvis den bare laver lort i det :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Overvejer at smide SP2 ind men har hørt at der er en del problemer med den... er disse blevet fixet eller hvad er disse fejl ??


    Vil jo ikke smide den ind hvis den bare laver lort i det :D


    Jeg har smidt SP2 af helv.... til..
    Alt det sikkerheds fis og blokering af diverse spil/programmer og ik nok med det så virker mit lydkort ik så godt med SP2 :camp:
    Det skal ik ske ret meget mere med det XP før jeg går tilbage til goe gamle WIN 2000 PRO,det ved man sku hvad er.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Overvejer at smide SP2 ind men har hørt at der er en del problemer med den... er disse blevet fixet eller hvad er disse fejl ??


    Vil jo ikke smide den ind hvis den bare laver lort i det :D


    så ikke et eneste problem på den gamle puter - nu må man se med den nye hehe

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Ikke et eneste problem her.
    Indtil videre fungerer det hele, og ovenikøbet virker windows lidt hurtigere. ;)


    Sikkerhedscenteret har jeg også fået styr på.
    Det eneste der irriterer mig er, at den insisterer på at genstarte når man har hentet opdateringer.
    Man kan ikke sige genstart senere, nej der er et dumt lille vindue der popper op hele tiden og siger "genstart nu" sådan cirka.

  • Heller ingen problemer på "mit alter" - kører fint og smooth. Selv om hukommelsforbruget er blevet større, så virker det som om alting kører bedre og hurtigere. Har ingen problemer med lyd, spil el. programmer.
    Ang. sikkerhed og popupblocker, så har jeg slået den indbyggede firewall fra.(bruger min Norton FW) Lige så med automatisk opdatering. Vil selv bestemme når der skal opdateres. Popupblockeren er en behagelig ting. 8) Så kun rosende ord herfra. ;)