Fejl i systemfil?

  • Hej allesammen, håber I kan give mig noget hjælp med mit problem her...Jeg har den her computer-ordbog som er lavet udfra Gyldendals ordbøger


    Det har virket i 2 år hvor jeg flittigt har brugt det - det kan nemlig oversætte: Dansk-tysk, Tysk-dansk, Engelsk dansk og Dansk-engelsk


    Og i går kom nedenstående vindue frem, da jeg ville starte det (og har gjort det lige siden), hvorefter der hverken sker noget hvis jeg trykker på 'luk' eller 'ignorer' - programmet starter heller ikke...


    Håber i kan hjælpe mig med at løse det her problem :(


    På forhånd tak ;)

  • hmm nu kan man så undre sig over hvad et ordbogs program skal bruge sådan en fil til....
    Det eneste den bruges til er at starte gamle MS-DOS programmer... så gammelt er det program vel heller ikke *G*

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Rolig nu.. Det er fredag og folk slapper af eller er i byen...


    Har du prøvet at geninstalere det ?


    Det ved jeg nu ikke om de er, synes da der er et pænt antal online i øjeblikket ;)


    Og nej, har ikke prøvet at geninstallere, for jeg har ikke selv cd'en det ligger på - men låner den imorgen af ham der har den, så må jeg håbe på at det virker :)


    ...Ville bare også gerne vde hvad årsagen er, det virker lidt mystisk at det bare stopper med at fungere fra den ene dag til den anden, efter at have virket i næsten 2 år - er skam helt rolig ;)


    Quote

    hmm nu kan man så undre sig over hvad et ordbogs program skal bruge sådan en fil til....
    Det eneste den bruges til er at starte gamle MS-DOS programmer... så gammelt er det program vel heller ikke *G*


    Nej det skulle jeg da heller ikke mene *GG* :))

  • Tjaaaa.... nu ville jeg så indstallere AVG antivirus - og hvad sker der ? - Samme meddelse kommer IGEN!


    Nu må der da gøres noget - det kan sq da ikke blive ved - er her virkelig ingen som kender en fløjtende fis til denne her fejlmeddelse??? :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Tjaaaa.... nu ville jeg så indstallere AVG antivirus - og hvad sker der ? - Samme meddelse kommer IGEN!


    Nu må der da gøres noget - det kan sq da ikke blive ved - er her virkelig ingen som kender en fløjtende fis til denne her fejlmeddelse??? :(


    Har du tjekket hos Microsoft hvad den besked betyder, og så'n... De kan godt komme med et hint til hvad der kan være galt...



  • Luk dog r*ven...


    Hvis nogen ligger inde med løsningen, ville det nok blive postet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Luk dog r*ven...


    Hvis nogen ligger inde med løsningen, ville det nok blive postet.


    Nåja, du har ret - det beklager jeg så...


    Blev bare lidt skuffet - synes jeg har stillet mange spørgsmål efterhånden som jeg ikke har fået svar/løsninger på :(


  • Jeg siger ihvertfal tak
    jeg var også lige begyndt at få den fejl meddelese :)