Teamspeak 2 - Help

  • Hej


    Har lige installet Teamspeak 2 da jeg har fået afvide det skulle være godt i Joint Operations Typhoon Rising :))


    men jeg kan ikke lige finde ud af det helt?!.... da det er første gang jeg prøver det :roller:
    så lidt dansk hjælp ville være super ;)

  • Hey Pyro gamle ven :) Kender ikk til team speak, men vil anbefale Ventrilo ! rigtig godt program som ikk er indviklet eller noget, bare SNAK :D

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone
    Hey Pyro gamle ven :) Kender ikk til team speak, men vil anbefale Ventrilo ! rigtig godt program som ikk er indviklet eller noget, bare SNAK :D


    Hehe ok


    er det ikke kun til CS? eller hva? :D forså prøver jeg da det

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pyro22


    Hehe ok


    er det ikke kun til CS? eller hva? :D forså prøver jeg da det


    Bruger ventrilo døgnet rundt. det er et lille program, hvor du connecter til en Ventrilo server, hvor alle dine venner også kan være. så kan i snakke sammen, og snakke når i spiller cs og andre spil osv. :)


    skal lige ha gjort min VT server så jeg kan ha mere end 8 brugere inde ¨på en gang.. så kan du komme ind

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone


    Bruger ventrilo døgnet rundt. det er et lille program, hvor du connecter til en Ventrilo server, hvor alle dine venner også kan være. så kan i snakke sammen, og snakke når i spiller cs og andre spil osv. :)


    skal lige ha gjort min VT server så jeg kan ha mere end 8 brugere inde ¨på en gang.. så kan du komme ind


    Lyder lækkert, så skal jeg lige havde det downloadet osv... :D